کد خبر: ۳۳۱۵۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
مربی کروات پرسپولیس پیش بینی کرده تیم تحت هدایتش در مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشته باشد.
به گزارش پایگاه 598، آندره پانادیچ دستیار برانکو ایوانکویچ در پاسخ به این سوال که "پرسپولیسی ها از ترکیبی که برانکو به میدان فرستاده بود گلایه داشتند. به نظرت این ترکیب و چینش تاکتیکی پرسپولیس درست بود یا نه؟" اظهار داشت: «این موضوع در حیطه وظایف سرمربی تیم است و هیچ یک از بازیکنان نمی توانند در این مورد صحبت کنند. مطمئنا ترکیب تیم هیچ ارتباطی به بازیکنان ندارد و هیچ کدام شان حق ورود به آن را ندارند.»

 

پانادیچ اضافه کرد: «فقط این را می دانم که تک تک بازیکنان، از نیمکت نشینان گرفته تا یاران تیم اصلی، قبل از سفر به اهواز با قدرت و انگیزه زیادی تمرین می کردند و تا روز آخر هم معلوم نبود چه کسانی باید در ترکیب اولیه قرار بگیرند.»

 

وی در ادامه تاکید کرد: «انصافا تیم مان خوب است. ما همان تیمی را داریم که پس از بازی اول، بارها مورد توجه و تحسین همه قرار گرفت. همان تیمی که در ورزشگاه آزادی عملکرد قابل قبولی داشتیم ولی در این هفته شرمنده شدیم و باید فکر و ذهن مان را به هفته های دیگر متمرکز کنیم.»

 

پانادیچ در مورد اینکه هضم شکست مقابل استقلال خوزستان آسان نیست، گفت: «بله این را درک می کنم ولی فوتبال همیشه همین طور بوده و نمی توان گفت بعد از هر شکست، باید ماه ها به آن فکر کنیم! ما باید رو به جلو حرکت کنیم و تمرکزمان را به بازی های دیگر بدهیم تا از این طریق، شانس مان برای پیروزی بیشتر شود.»

 

مربی کروات پرسپولیس در پایان تصریح کرد: «مطمئن باشید برای جبران شکست هفته قبل و تساوی هفته اول، با تمام توان و انگیزه به سراغ سپاهان می رویم. گرچه بازی کردن مقابل تیم 6 امتیازی سپاهان در اصفهان اصلا کار آسانی نیست ولی طبق قرعه باید این کار را انجام دهیم. گرچه سوشا مکانی و هادی نوروزی را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم اما باید بهترین عملکرد را نشان دهیم.»

مهام نیوز

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها