کد خبر: ۳۳۱۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۱۱ دی ۱۳۹۰
رقابت‌های لیگ برتر قطر امشب با برگزاری 3 دیدار وارد هفته دهم می‌شود.

در حساس‌ترین بازی امشب الوکره در حالی از السد، قهرمان آسیا پذیرایی می‌کند که چشم به 3 امتیاز حساس این دیدار دوخته تا در صورت ناکامی احتمالی لخویا، الوکره برای اولین بار در این فصل به صدر جدول صعود کند. در آن سو نیز السد که به تازگی عنوان سومی باشگاه‌های جهان را هم پس از قهرمانی آسیا از آن خود کرده قصد دارد با پیروزی در بازی امشب ضمن بازگشت به روزهای اوج و رسیدن به جمع تیم‌های صدرنشین، در لیگ ستارگان قطر دوباره اعاده حیثیت کند.

در دیگر دیدار امشب لخویای صدرنشین و حریف سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا در خانه الخراتیات به میدان می‌رود و به نظر می‌رسد پدیده لیگ قطر مقابل حریف قعرنشین برای کسب پیروزی و تداوم صدرنشینی کار چندان سختی را در پیش نداشته باشد.


در دیدار سوم و پایانی امشب نیز الریان دیگر تیم آسیایی قطر با القطر دیدار می‌کند.


 


این رقابت‌ها فردا شب با برگزاری 3 دیدار دیگر ادامه پیدا می‌کند که در حساس‌ترین دیدار الغرافه، حریف پرسپولیس در آسیا همراه با مهاجم جدید ایرانی خود یعنی فرهاد مجیدی که خریدش سر و صدای زیادی را به پا کرد به مصاف ام صلال می‌رود.

قهرمان 3 دوره پیاپی لیگ قطر امسال نتایج خوبی را کسب نکرده و مسئولان این تیم نیز با رد کردن محمدرضا خلعتبری و جایگزین کردن مجیدی به جای وی، در صدد تقویت خط حمله خود هستند تا به این وسیله این تیم که هم اکنون با 11 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد با بازگشت به روزهای اوج به جمع صدرنشیان نیز بازگردد.


مجیدی قرار است با پیراهن شماره 70 برای الغرافه به میدان برود.

در دیگر دیدار فرداشب الخور از الاهلی پذیرایی می‌کند و در دیدار پایانی نیز العربی با هادی عقیلی در خانه به مصاف الجیش می‌رود.


 


جدول رده‌بندی لیگ برتر قطر:


1-لخویا  18 امتیاز


2-الوکره  16 امتیاز


3-الریان  15 امتیاز


4-القطر  15 امتیاز


5-السد  13 امتیاز؛ یک بازی کمتر


6-الغرافه  11 امتیاز


7-الخور  11 امتیاز


8-الجیش  10 امتیاز


9-العربی  9 امتیاز؛ یک بازی کمتر


10-الاهلی  9 امتیاز


11-الخراتیات  6 امتیاز


12-ام‌صلال  5 امتیاز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها