کد خبر: ۳۳۰۹۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
کاپیتان سپاهان گفت: «چمن ورزشگاه خیس بود و توپ هم روی آن سر می‌خورد و به همین دلیل بازیکنان در میانه میدان توپ‌های زیادی را از دست می‌دانند.»
به گزارش پایگاه 598، دربی اصفهان در هفته دوم لیگ برتر یک بازی ملال‌آور و کم حادثه بود. نبردی حساس که در نهایت با یک گل زیبا به سود سپاهان به پایان رسید.

 

سپاهان توانسته لیگ برتر را با دو پیروزی پی در پی شروع کند اما هادی عقیلی اعتقاد دارد هنوز برای مشخص کردن مدعیان لیگ زود است. او در آستانه بازی با پرسپولیس با طعنه از مسئولان این تیم می‌خواهد در این بازی فقط به فکر فوتبال باشند نه حاشیه.

 

عقیلی درباره شرایط تیمش و دربی اصفهان و البته بازی حساس هفته آینده برابر پرسپولیس صحبت کرده است که در ادامه می خوانید:

 

* از دربی اصفهان صحبت کن که با حاشیه‌هایی هم همراه بود؟

- این دربی بر خلاف دربی‌های قبل چندان زیبا از آب در نیامد. نه ما خوب بازی کردیم و نه ذوب‌آهن. تنها حاشیه بازی هم اعتراض ذوب‌آهنی‌ها به یک صحنه داوری بود که نمی‌دانم کارشناسان درباره آن چه نظری دارند.

 

* اما یحیی گل‌محمدی از قضاوت داور به ویژه در صحنه مشکوک پنالتی به شدت ناراضی بود و اعتقاد داشت نباید او را مجبور کنند تا از راه‌های دیگری در لیگ برتر دنبال نتیجه گرفتن باشد؟

- منظور گل‌محمدی را متوجه نمی‌شوم. در مورد صحنه‌ای که او اعتقاد به پنالتی داشته، نمی‌توانم قضاوت دقیقی داشته باشم، چون سرعت توپ بالا بود اما باید بگویم اشتباهات داوری همیشه در فوتبال وجود دارد و ممکن است برای هر تیمی رخ دهد.

 

* فکر می‌کنی انتخاب محسن قهرمانی با توجه به حاشیه‌های گذشته برای این دیدار انتخاب خوبی بود؟

- من در این تصمیم نمی‌توانم دخالت کنم چون تصمیم گیرنده قضاوت قهرمانی در دربی اصفهان کمیته داوران است و نمی‌توانم نظری در این باره داشته باشم.

 

* چرا بازی سپاهان و ذوب‌آهن کیفیت همیشگی را نداشت؟

- این بازی مثل همیشه زیبا نبود؛ خود من اصلا این بازی را دوست نداشتم و به غیر از یک صحنه که ذوب‌آهن خطری صد در صدی روی دروازه سپاهان داشت و ما هم یکی دو بار از طریق ارسال از جناحین خطر ایجاد کردیم، بازی چیز دیگری نداشت. هر دو تیم می‌توانستند برنده بازی باشند، ولی در مجموع هم ما و هم ذوب‌آهن فقط یک فرصت خطرناک داشتیم که شاید فرصت آنها خطرناک‌تر بود. در مجموع این بازی زیاد موقعیت نداشت اما ما بیشتر روی دروازه حریف حمله کردیم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی چمن ورزشگاه خیس بود و توپ هم روی آن سر می‌خورد و به همین دلیل بازیکنان در میانه میدان توپ‌های زیادی را از دست می‌دانند. شاید این عامل یکی از دلایل زیبا نبودن بازی باشد.

 

* ظاهرا در جریان بازی با شهاب گردان درگیری لفظی داشتی؟

- اصلا درگیری لفظی نداشتم. این چیزها در فوتبال طبیعی است. یک زمانی امکان دارد من عصبانی شوم و گاهی اوقات هم شهاب عصبانی می‌شود. ما که به هم ناسزا نگفتیم، این چیزها در فوتبال طبیعی است.

 

* دربی اصفهان از هیچ شبکه تلویزیونی به جز شبکه اصفهان پخش نشد. فکر می‌کنی با توجه به اینکه این دیدار بازی دو تیم قهرمان سال گذشته بود، دلیل این موضوع چیست؟

- ما به چنین اتفاقاتی عادت داریم. به نظر من آقایان آذری و باقریان باید به شدت پیگیر این موضوع باشند و پافشاری کنند روی اینکه حق سپاهان و ذوب‌آهن استیفا شود و حق به حقدار برسد. یک بار هم ما در آسیا بازی حساسی داشتیم و تلویزیون آن را پخش نکرد اما یک جایی باید جلوی چنین اتفاقاتی گرفته شود. پخش مستقیم انگیزه زیادی به بازیکنان جوان می‌دهد اما متاسفانه ما از این اتفاق مهم بی نصیب هستیم. واقعا عجیب است که بازی تیم‌های قهرمان ایران پخش نمی‌شود و دوستان اگر می‌توانستند جلوی پخش بازی ما از شبکه اصفهان را هم می‌گرفتند.

 

* از صدرنشینی سپاهان و رقابت با استقلال صحبت کن؟

- خوشبختانه دو بازی اول را بردیم و با 6 امتیاز به همراه استقلال در صدر جدول هستیم. البته این دو بازی برای من دلچسب نبود چون سپاهان نتوانست بازی‌های همیشگی خود را ارائه دهد و زیبا بازی کند. در کل الان تیم‌ها آماده نیستند و فکر می‌کنم هیچ کدام از تیم‌های لیگ برتری نتوانسته‌اند آماده‌سازی خوبی داشته باشند اما خوشبختانه تاکنون امتیازات را به خوبی جمع کرده‌ایم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

 

* اما خیلی‌ها سپاهان را با استناد به این دو برد مدعی می‌دانند؟

- نباید به دو برد پیاپی دلخوش باشیم. در دو فصل گذشته هم لیگ را خوب شروع کردیم اما بعدها در مقاطعی نتایج خوبی نگرفتیم. سپاهان سه سال است که هر سه هفته اول لیگ را با برد شروع می‌کند اما مهم این است که بتوانیم به این امتیازگیری‌ها ادامه دهیم. مطمئنا مساوی و باخت هم برای ما وجود دارد اما امیدوارم امسال ثبات بیشتری در نتیجه‌گیری داشته باشیم. مدعیان فصل گذشته این فصل هم دوباره مدعی هستند و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.

 

* امسال هم تغییر مدیرعامل داشتید. فکر می‌کنی این تغییر چه تاثیری روی کار سپاهان داشته باشد؟

- هر آمدنی یک رفتنی دارد و تغییرات کلان باشگاه تاثیری روی کار ما نمی‌گذارد. در سپاهان همه چیز روی اصول است و فرقی ندارد چه کسی مدیرعامل باشد چون در هر صورت کارها انجام می‌شود.

 

* از اتفاقاتی که برای سپاهان در فصل نقل و انتقالات افتاد، راضی هستی؟

- خوشبختانه توانستیم ستاره‌هایی را که داشتیم حفظ کنیم و تقویت هم شدیم. همین ثبات در تیم به سپاهان کمک می‌کند تا برای ادامه لیگ دچار ناهماهنگی نباشد.

 

* کدام تیم‌ها را مدعیان قهرمانی می‌دانی؟

- هنوز نمی‌توان به صورت قطعی در این باره نظر داد. استقلال و پرسپولیس تیم‌هایی هستند که تحت هر شرایطی مدعی قهرمانی خواهند بود. سپاهان، تراکتور، نفت و تا حدودی فولاد هم مدعی هستند.

 

* این هفته در اصفهان با پرسپولیس بازی دارید. در این باره صحبت کن؟

- بازی با پرسپولیس همیشه برای سپاهان سخت بوده است. این بازی متاسفانه همیشه پرحاشیه بوده و کیفیت فنی آن در سایه قرار گرفته اما امیدوارم این دفعه حاشیه‌ای در کار نباشد و اعضای هر دو تیم فقط به فکر فوتبال باشند خصوصا مسئولان پرسپولیس که باید تمرکزشان را روی بازی بگذارند چون این دیدار یک بازی جدید است.

 

* راستی از محرم نویدکیا چه خبر؟

- در این باره صحبتی ندارم.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها