کد خبر: ۳۳۰۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۱۱ دی ۱۳۹۰
گوشی هوشمند جدید Meizu MX مبتنی بر پردازنده مرکزی دوهسته‌ای که هفته گذشته توسط یک شرکت چینی روانه بازار شد، قرار است که به زودی با امکانات پیشرفته‌تر و پردازنده چهارهسته‌ای در می 2012 به دست کاربران برسد.

به گزارش سرویس خواندنی های 598 به نقل از ایستنا ، گوشی هوشمند Meizu MX هفته گذشته به عنوان یکی از محصولات باکیفیت و ارزان‌قیمت چینی باپردازنده دوهسته‌ای وارد بازار شد که شرکت سازنده این محصول برای آن امکانات قابل ملاحظه‌ای را در نظر گرفته بود. این گوشی که هم‌اکنون وارد بازار جهانی شده است نمایشگر لمسی 4 اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت 960 در 640 پیکسل پخش می‌شوند.

برای این  گوشی 16 گیگابایت حافظه داخلی و  یک گیگابایت رم در نظر گرفته شده  است و از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی با کیفیت 3264 در 2448 پیکسل با قابلیت اتوفوکوس، سیستم Geo-Tag برای نوشتن اطلاعات مورد نظر روی تصاویر تهیه شده به هنگام گرفتن عکس،‌ نسخه Gingerbread سیستم‌عامل اندروید با قابلیت ارتقا به نسخه 4،‌ پردازنده دوهسته‌ای 4.1 گیگاهرتزی و ... اشاره کرد.

اما شرکت چینی سازنده این محصول اعلام کرده است  که در مدل جدید آن قصد استفاده  از پردازنده Exynos 4412 سامسونگ را دارد. این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده چهارهسته‌ای که تا سه ماه دیگر وارد بازار می‌شود مبتنی بر نسخه Ice Cream Sandwich سیستم‌عامل اندروید فعالیت می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها