کد خبر: ۳۳۰۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۱۲ دی ۱۳۹۰
اگرچه این بازیکن دارای ملیت افغانی است اما در ایران جانباز شده و کارت جانبازی ایران را دارد.

به گزارش افکار، پس از موفقیتهای تیم ملی قطع عضو ایران متوجه شدیم یکی از بازیکن تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران با ملیت افغانی برای تیم ملی کشورمان توپ می‌زند؛ این بازیکن که متولد سال ۱۳۶۰ است، در حال حاضر عضو تیم منتخب فوتبال قطع عضو شیراز است و برای تیم ملی کشورمان نیز بازی می‌کند.

این در حالی است که شیدا در مسابقات آسیایی گوانگجو در تیم ملی دوچرخه‌سواری قطع عضو افغانستان عضویت داشته و با تیم ملی افغانستان در این مسابقات شرکت کرده است.

حمید طبیبی، ‌سرمربی تیم ملی فوتبال قطع عضو کشور در مورد این مسئله می‌گوید: اگرچه این بازیکن دارای ملیت افغانی است اما در ایران جانباز شده و کارت جانبازی ایران را دارد به همین دلیل ما از او در مسابقات مختلف استفاده می‌کنیم.

او  ادامه می‌دهد: من نمیدانم محمد شیدا در کجای ایران جانباز شده اما وقتی کارت جانبازی ایران را دارد، حتما واقعا جانباز بوده و ما از او استفاده خواهیم کرد.

طبیبی اضافه می‌کند: به واقع باید بگویم این بازیکن از نظر فنی آنقدر بالاست که ما نمی‌توانیم همسطح او را در ایران پیدا کنیم بنابراین ترجیح دادیم که از او در تیم ملی استفاده کنیم.

او ادامه می‌دهد: البته باید بگویم این بازیکن در ایران شاغل است و از بنیاد جانبازان نیز حقوق دریافت می‌کند و همسر او نیز یک ایرانی است؛ ضمن اینکه مسئولان به دنبال این هستند که مشکل تابعیت این بازیکن را درست کرده تا او هیچ مشکلی برای بازی کردن در تیم ملی نداشته باشد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها