کد خبر: ۳۳۰۴۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۱۰ دی ۱۳۹۰
فرمانده انتظامي مشهد از دستگيري باند سرقت و سقط جنين‌هاي غيرقانوني در مشهد خبرداد.
سرهنگ احد كريمي گفت: چندي قبل مالك يكي از انبارهاي بزرگ مشهد با اعلام سرقت مقاديري كالا از محل كارش اعلام شكايت كرد و خواستار پيگيري اين موضوع شد.

كريمي افزود: درحالي كه تحقيقات گسترده افسران آگاهي كلانتري «آبكوه» مشهد در اين رابطه براي يافتن سرنخي از عاملان سرقت‌ها آغاز شده بود، دختري جوان با مراجعه به يكي از فروشگاه‌هاي پوشاك مشهد، يك دست از لباس‌هاي مسروقه را به فروشنده نشان داد و گفت: اين لباس‌ها را نامزدش براي او هديه خريده اما چون رنگ و مدل آن را نپسنديده با توجه به تبليغات روي پلاستيكي كه لباس در آن قرار داشته به اين مغازه آمده تا لباس را تعويض كند.

وي با بيان اينكه با به دست آمدن اين سرنخ از لباس‌هاي مسروقه، فروشنده فروشگاه پوشاك موضوع را بلافاصله به پليس اطلاع داد و تيم تجسس و عمليات كلانتري اين دختر جوان را دستگير كردند گفت: اين دختر جوان در بازجويي هاي به عمل آمده اعتراف كرد با پسري ارتباط خياباني دارد و اين لباس‌ها را به عنوان هديه از او دريافت كرده است.

كريمي افزود: درپي كسب اين اطلاعات پليس در اقدامي ضربتي اين متهم را دستگير و در مواجهه حضوري با مالباخته، شاكي پرونده اظهارداشت: اين فرد و دو نفر ديگربه عنوان كارگر براي انجام تعميرات ساختماني به محل كارم رفت و آمد داشتند.

كريمي گفت: برابر تحقيقاتي كه از متهم به عمل آمد تلاش براي دستگيري متهم ديگر پرونده آغاز و پليس پس از چندين شبانه‌روز تعقيب و مراقبت، محل اختفاي اين متهم را شناسايي كرد.

وي با بيان اينكه ماموران كلانتري «آبكوه» مشهد با هماهنگي مقام‌قضايي اين منزل مسكوني را مورد بازرسي قرار دادند و متهم را دستگير كردند گفت: دراين بازرسي راز پنهان باندي كه به طور غيرقانوني اقدام به سقط جنين مي‌كردند، نيز آشكار شد.

فرمانده انتظامي مشهد افزود: پليس در اين خانه مردي كه معروف به «دكتر» است را به همراه زني جوان كه با حالتي بسيار وخيم بستري شده بود را نيز دستگير كرد.

وي افزود: بررسي‌هاي پليسي در اين‌باره نشان داد كه متهم معروف به دكتر با همدستي دختري فراري كه هم‌اكنون از اين خانه نيز متواري شده است با دريافت مبالغي اقدام به سقط جنين مي‌كردند.

كريمي خاطر نشان كرد: تحقيقات درباره اين پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها