کد خبر: ۳۳۰۴۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
عدم همکاری باشگاه با برانکو برای جذب مهاجمان کروات مورد علاقه سرمربی سرخپوشان یکی از دلایل مخالفت برانکو با این بازیکن بوده است.
به گزارش پایگاه 598، از یک منبع موثق شنیدیم در جریان فصل نقل و انتقالات و در کوران حضور بازیکنان خارجی در تمرینات پرسپولیس یک مدیربرنامه که سابقه همکاری قبلی با سرخپوشان را داشته فیلم بازی یک فوروارد برزیلی 24 ساله را به مدیرعامل پرسپولیس تحویل می‌دهد.

 

پس از بازبینی فیلم در جمع اعضای کمیته فنی هم مدیرعامل و هم بقیه مشاوران پرسپولیس این بازیکن را برای عقد قرارداد با سرخپوشان مناسب می‌دانند. حتی باشگاه در حال فراهم کردن مقدمات حضور این بازیکن در ایران بوده که برانکو خیلی سفت و سخت جلوی این قضیه می‌ایستد و ندیده و نشناخته با حضور این بازیکن در تیمش مخالفت می‌کند.

 

از قرار معلوم عدم همکاری باشگاه با برانکو برای جذب مهاجمان کروات مورد علاقه سرمربی سرخپوشان یکی از دلایل مخالفت برانکو با این بازیکن بوده است اما ظاهرا این همه ماجرا نبوده و کار به این ختم نمی‌شود چرا که گویا یکی از نزدیکان برانکو با مدیربرنامه‌های این بازیکن تماس می‌گیرد و از وی می‌خواهد در یک نشست مشترک پیرامون دلایل حضور این بازیکن در جمع بازیکنان پرسپولیس توضیح دهد تا در صورت توافق و هم عقیده بودن در خصوص توانایی‌های این بازیکن انتقال مورد نظر صورت بگیرد.

 

اما از قرار معلوم مدیربرنامه های این بازیکن از حضور در این نشست و صحبت کردن در مورد توانایی‌های بازیکن طرف قراردادش خودداری می‌کند و همان فیلم بازی و رزومه کاری را برای شناخت کلی از این بازیکن کافی می‌داند و انتقال مورد بحث به طور کلی به بن‌بست می‌رسد. این ماجرا تبعاتی هم داشت که البته بماند!

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها