کد خبر: ۳۲۹۱۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
مهاجم گریزپای استقلال گفت: «فصل بسیار سختی پیش روی ما است و نباید بعد از این برد از کار کردن دست بکشیم.»
به گزارش پایگاه 598، سجاد شهباززاده در همین ایستگاه اول دو گل زد. او از همین حالا می‌تواند مدعی اول آقای گلی لیگ باشد. وعده‌اش را هم داده بود. مهاجمی که برای استقلال فصل چهاردهم نیز کم زحمت نکشید.

 

سجاد را خیلی‌ها بالاتر از مهدی طارمی می‌دانند. دلیلش شاید در بازی عصر پنج‌شنبه در ورزشگاه ثامن نهفته باشد. شهباززاده با توپ پر وارد میدان شده است. او را بیشتر خواهیم دید.

 

اظهارات شهباززاده را در ادامه می خوانید:

 

* کسی فکر نمی‌کرد در همین هفته اول دو گل بزنی. انگار برای رسیدن به آقای گلی عزمت را جزم کردی؟

- قبل از اینکه لیگ شروع شود از انگیزه‌هایم گفتم. این فصل خیلی دوست دارم آقای گل شوم و این دو گل من را خیلی امیدوار کرده که به هدفم برسم. امیدوارم همینطوری شود. من پای حرفم هستم و به هواداران اطمینان می‌دهم که برای رسیدن به آقای گلی تلاش کنم. هر چند که موفقیت تیم مهم‌تر است و من سعی می‌کنم اول بازیکن مثمری برای تیمم باشم و بعد فکر آقای گلی.

 

* موقعیت‌های زیادی هم خراب شد. استقلال می‌توانست بیش از 2 گل بزند.

- همینطور است که می‌گویید. استقلال موقعیت‌های زیادی داشت. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. کمی هماهنگ نیستیم که این برمی‌گردد به خاصیت‌های هفته اول. با توجه به کمبود‌های تیم و در نبود چند بازیکن فکر می‌کنم نمایش خوب و تماشاگرپسندی را اجرا کردیم. بازی‌های ابتدایی فصل همیشه سختی‌های خاص خودش را دارد ولی خوشحالم که سه امتیاز این دیدار را در روزی که موقعیت‌های زیاد دیگری برای گلزنی داشتیم کسب کردیم.

 

* گلی که به فروزان زدی چه حال و هوایی داشت؟

- من با فروزان رفیقم و در اردو‌ها همیشه هم‌اتاقی بودیم. فوتبال همین است. گاهی باید مقابل دوستان صمیمی‌ات قرار بگیری و این اتفاق در هفته اول رخ داد. این گل‌ها اما باعث نمی‌شود که رفاقت من با فروزان کم شود. اتفاقا دوست داشتم به رفیقم گل‌های بیشتری هم بزنم. حیف که نشد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که با بدشانسی گل نشد.

 

* به این استقلال چقدر امیدواری و آیا می‌شود از همین حالا درباره قهرمانی حرف زد؟

- همانطور که آقای مظلومی گفتند تیم ما هنوز کار دارد و من هم معتقد هستم که تیم هنوز نیاز به شرایط بهتری دارد. با یک بازی نمی‌شود در مورد آینده حرف زد. بازی‌های سختی پیش روی ما است که باید خود را برای این دیدار‌ها آماده کنیم. فصل بسیار سختی پیش روی ما است و نباید بعد از این برد از کار کردن دست بکشیم. برای موفقیت در این فصل نیاز به تلاش بیشتری است.

 

* در مراسم انتخاب بهترین‌های لیگ هیچ نامی از تو برده نشد و جوایز به بازیکنی داده شد که از تو کمتر گل زد. چه واکنشی نسبت به این مساله داری؟

- وظیفه دارم از تمامی افراد به خصوص استقلالی‌ها که در هفته گذشته از من در جریان انتخاب بهترین‌های لیگ حمایت کردند تشکر کنم. امیدوارم با عملکردم بتوانم پاسخ حمایت آنها را بدهم. قطعا من هم باید تمریناتم را بیشتر کنم. البته از اول تمرینات بودم و این روند را ادامه می‌دهم.

 

* ... و درباره سیاه‌جامگان می‌توانی پیش‌بینی خاصی داشته باشی؟

- معتقدم سیاه‌جامگانی‌ها با توجه به اینکه تمرینات خود را دیر شروع کردند تیم مد نظر خود را در اختیار ندارند و حدس می‌زنم در آینده عملکرد بهتری داشته باشند.


منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها