کد خبر: ۳۲۸۶۶
زمان انتشار: ۲۳:۱۹     ۰۹ دی ۱۳۹۰
احمد‌ توکلی که صبح امروز در قشم حضور داشت، با حضور در فرمانداری بندرعباس برای کاندیداتوری انتخابات مجلس نهم ثبت نام کرد تا با این کارش  برخی احتمالات پیرامون خود را به نوعی رد کند و از طرفی برخی احتمالات در اینباره را قوت ببخشد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، بعد از انتشار خبر انصراف توکلی از ثبت نام برای انتخابات مجلس نهم، بازار احتمالات درباره علت این موضوع رونق گرفت.

برخی این اقدام توکلی را در راستای برنامه ریزی وی برای کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست جمهوری مطرح کردند که برخی کاندیدای احتمالی از مدتها پیش برنامه های خود را در این زمینه آغاز کرده اند امّا توکلی با ثبت نام امروزش این احتمال شایعه گونه را تا حدی کاهش داد.

عده ای دیگر از کارشناسان نیز این اقدام توکلی را تبلیغاتی و برای جلب توجه و نمایش قدرت و جایگاه خود قلمداد کردند و معتقد بودند که توکلی بعد از اعلام خبر انصرافش، طبق برنامه ای از پیش تعیین شده، بیانیه ای حمایتی - تبلیغاتی از جانب برخی هوادارانش منتشر خواهد شد و او نیز این موضوع را بهانه قرار داده و در انتخابات نهم مجلس ثبت نام خواهد کرد تا از این طریق هم با چنگ و دندان برای حفظ کرسی و جایگاه خود در مجلس تلاش کند و از طرفی از هم اکنون به نوعی تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز کرده باشد که بیانیه حمایتی - تبلیغاتی برخی از دوستان رسانه ای وی در روز گذشته و ثبت نام امروز عصر توکلی در بندرعباس می تواند به نوعی موید این موضوع باشد.

به هر حال بنابر گزارشات، بعد از ظهر امروز احمد توکلی با حضور در مرکز حوزه انتخابیه بندرعباس امور مربوط به کاندیداتوری خود را انجام داد.



گفته می‌شود که وی می‌تواند پس از تأیید صلاحیت، حوزه انتخابیه خود را بنابر قوانین موجود تغییر دهد. با این حساب بعید نیست که توکلی برای انحراف افکار عمومی و عادی جلوه دادن بازگشتش به خواست هوادارانش، در روز پایانی ثبت نام و در حوزه انتخابیه بندرعباس و به مشابه افراد مضطر و بی تمایل، اقدام به ثبت نام در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۱ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۰
۰
بعيد ميدانم براي مجلس راي بياورد چه رسد به رياست جمهوري.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها