کد خبر: ۳۲۷۳۶۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۳۰ تير ۱۳۹۴
آتیلا حجازی در بازگشت از ترکیه پس از ۲، ۳ هفته سکوت را شکست و درباره امتناع از پذیرش مربیگری در استقلال گفت: هر آدمی اصول و شرایطی دارد و بنده امسال صلاح ندانستم در خدمت باشم اما مثل همیشه از صمیم قلب برای موفقیت استقلال کبیر و دوستانم در مجموعه آبی آرزوی موفقیت می‌کنم و در کنارشان هستم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر ورزشی، مربي اسبق استقلال گفت: سابقه كار بازيگري و مربيگري من مشخص است؛ با فيروز كريمي، لوكابوناچيچ و پرويز مظلومي در تيم‌ها و شهرهاي مختلف كار كرده‌ام، مدارك مربيگري‌ام نيز مشخص است و اساتيد كميته آموزش فدراسيون مي‌دانند چه رتبه‌هايي در كلاس‌ها به دست آورده‌ام و سطح دانش فني‌ام چقدر است. آقاياني كه به مربيگري بنده انتقاد دارند، نه كلاس مربيگري رفته‌اند، نه حتي ديپلم دارند آن‌وقت مي‌نشينند و براي ديگران حرف درست مي‌كنند. به اينكه پسر ناصر حجازي هستم، افتخار مي‌كنم اما پدرم سال‌هاست با اين دنيا وداع كرده و چگونه مي‌تواند سفارش مرا بكند؟ ايشان اگر اهل سفارش و لابي بود كه خودش هر سال يك تيم پولدار مي‌گرفت. ضمن اينكه در زمان حيات همين دوستان فوتبالي به مديران باشگاه‌ها سفارش مي‌كردند به حجازي تيم ندهيد!

آتيلا گفت: با پرويز مظلومي سال‌هاست ارتباط خوبي دارم. از زماني كه در صباي قم شاگردش بودم تا بعدها كه دستيارش شدم، مظلومي همواره به كار فني من اعتقاد داشت و از من مي‌خواست در تيم‌هاي مختلف همراهي‌اش كنم. حجازي درخصوص جوسازي چند بوقچي گفت: ۴، ۵ بوقچي شناخته شده براي همه حاشيه‌سازي مي‌كنند جز يك نفر. البته براي آن يك نفر هر كاري لازم باشد انجام مي‌دهند. اينها براي من اهميتي ندارند و اگر كار درست انجام بدهند، زندگي‌شان بركت مي‌گيرد و اگر كار ناپسند انجام بدهند، خودشان تاوان پس مي‌دهند اما به ياد داشته باشيم استقلالي واقعي حامي تيمش است و بايد خالصانه از تيم و نفرات آن حمايت كند. آرزو مي‌كنم استقلال عزيز امسال با حمايت هواداران و همت تك‌تك اعضاي مجموعه آبي به موفقيت برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها