کد خبر: ۳۲۶۶۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۲۴ تير ۱۳۹۴
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «برانکو یک مربی کاملاً حرفه‌ای است که با بازیکنان تیمش رفتاری حرفه‌ای دارد و تا به اینجا تمرینات خوبی را با او انجام داده‌ایم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، کمال کامیابی‌نیا در خصوص اردوی پرسپولیس در ترکیه اظهار داشت: «خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در ترکیه داریم و شهر گیزیلچه حمام از نظر آب‌وهوایی بسیار باب میل بازیکنان است. همه چیز به خوبی پیش می‌رود و ما هم صبح و بعدازظهر تمرینات خودمان را دنبال می‌کنیم.»

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه تمرینات برانکو ایوانکوویچ تا به اینجا چگونه بوده و آیا فشار تمرین برای بازیکنان مشکل‌ساز شده است یا نه، گفت: «خدا را شکر تا به اینجا شرایط خوب بوده و به امید خدا با همین روند پیش برویم تا آغاز لیگ تیم بسیار آماده‌ای خواهیم داشت. تمرینات کادرفنی هم بسیار خوب بوده و به نظرم با آغاز لیگ همه چیز مشخص خواهد شد.»

 

وی با بیان اینکه افتخار می‌کند زیرنظر برانکو کار می‌کند، افزود: «برانکو مربی بسیار خوبی است و نیازی نیست که من از او تعریف کنم. برانکو یک مربی کاملاً حرفه‌ای است که با بازیکنان تیمش رفتاری حرفه‌ای دارد و تا به اینجا تمرینات خوبی را با او انجام داده‌ایم. امیدوارم که برانکو این فصل در پرسپولیس موفق شود و بتوانیم با او نتیجه بگیریم.»

 

"صحبت از این بود که شاید برانکو از کامیابی‌نیا در پست هافبک بازیساز استفاده کند و حالا با آمدن محسن مسلمان شاید دیگر چنین مسئله‌ای مطرح نشود." هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع گفت‌: «درست است و امیدوارم که مسلمان بتواند به پرسپولیس کمک کند. من هم خیالم راحت شد که می‌توانم در پست اصلی خود بازی کنم و امیدوارم بازیکنی تأثیرگذار برای پرسپولیس باشم.»

 

وی ادامه داد: «خوشبختانه پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و در خط هافبک هم بازیکنانی مانند مسلمان، کمندانی، نوراللهی، کفشگری و ... حضور دارند که امیدوارم من هم در کنار آنها بتوانم به تیم کمک کنم. مجموعه بسیار خوبی هستیم که دور هم جمع شده‌ایم و رفاقت خوبی هم بین بازیکنان وجود دارد.»

 

کامیابی‌نیا درباره اینکه در تیم امید با مسلمان همبازی بوده و رابطه‌اش با این بازیکن چطور است، اظهار داشت: «با مسلمان و چند بازیکن دیگر تیم همبازی بودم و خوشبختانه با همه بازیکنان راحت هستم. این دوستی و همدلی‌ها در تیم باعث می‌شود همه توانایی‌مان را در تیم خرج کنیم. خوشبختانه با ارتباط نزدیک بین بازیکنان شرایط خوبی در تیم حاکم شده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها