کد خبر: ۳۲۶۵۰۲
زمان انتشار: ۰۴:۴۲     ۲۴ تير ۱۳۹۴
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: «درباره ضرغام اسماعیل هنوز چیزی مشخص نیست اما بازیکنان دیگری هم مدنظر ما هستند. »
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، حسین عبدی در رابطه با قرعه کشی لیگ برتر اظهار داشت: «من خیلی دقیق قرعه پرسپولیس را بررسی نکردم اما همین قدر می دانم که در هفته اول باید برابر پدیده قرار بگیریم. شاید همین که در اولین گام برابر یک تیم مطرح تر بازی نمی کنیم، امتیاز خوبی برای ما باشد. از طرفی میزبان هستیم این برای ما خوب است.»

 

وی با اشاره به برگزاری دربی در هفته یازدهم عنوان کرد: «در هر صورت این نشان می دهد که قرعه کشی معنای واقعی دارد و به هیچ عنوان دیدار تیمها چیده نمی شود. قبل از این همه می گفتند که بازیهای مهم از قبل زمانش مشخص است اما وقتی فصل قبل دربی هفته آخر برگزار شد، نظرات تغییر کرد. هفته یازدهم قطعا زمان بهتری برای برگزاری دربی از هفته آخر است.»

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: «وقتی بازی ها آغاز می شود باید برای همه دیدارهایی که داریم، برنامه ریزی کنیم. البته برای یک تیم از نظر حرفه ای مهم است که در نیم فصل اول مقابل تیم های کوچک امتیاز جمع کند و در نیم فصل دوم امتیازات بیشتری را مقابل تیم های بزرگ و مدعی بگیرد. با این حال پرسپولیس هدفش در تمام بازی ها پیروزی است.»

 

وی در واکنش به ادعای انصاری فرد و شجاعی که اعلام کرده اند پرسپولیسی ها با اسم آنها بازی می کنند اما هیچ مذاکره ای در کار نبوده، خاطرنشان کرد: «این بحث ها رسانه ای است و از سوی باشگاه پرسپولیس رسما چیزی اعلام نشده است. دیدید که دیروز یک نقل قول خیالی از سوی برانکو چه حاشیه هایی را برای ما ایجاد کرد. به هر این بازیکنان برای ما محترم هستند اما رسانه ها در این ماجرا مقصرند نه باشگاه.»

 

عبدی در ادامه گفت: «حتی برانکو از نقل قولی که از وی منتشر شده بود، تعجب کرده بود. من با او صحبت کردم و این مربی این صحبت ها را کاملا تکذیب کرد و گفت اگر نیاز باشد به صورت تصویری با هواداران صحبت می کند.»

 

وی در پایان در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس و احتمال جذب ضرغام اسماعیل اذعان داشت: «درباره ضرغام اسماعیل هنوز چیزی مشخص نیست اما بازیکنان دیگری هم مدنظر ما هستند. سعی می کنیم هر چه زودتر جاهای خالی را با جذب بازیکنان پر کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها