کد خبر: ۳۲۶۴۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۲۳ تير ۱۳۹۴
"توماس اردبرینک" نوشت: حدس می‌زنم شاهد موجی از احساسات در ایران خواهیم بود اما بعدتر انتقادات از توافق زیادتر می‌شود/ تنش‌های سیاسی در داخل ایران شکل خواهد گرفت
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم،توماس اردبرینک، خبرنگار نیویورک تایمز در ایران در صفحه شخصی خود در توییتر در خصوص توافق هسته ای نوشت:

انتظار می رود بعد از غروب آفتاب شاهد جشن های خیابانی باشیم زیرا غروب، لحظه برای بیرون رفتن در ماه رمضان است. حدس من  این است که شاهد موجی از احساسات در ایران هستیم اما بعدتر انتقادات از توافق زیادتر می شود.

قطعا این توافق برای طبقه متوسطه ایران بسیار مهم است، کسانی که خواهان رابطه عادی با دنیا هستند اما کسانی که از نظر سیاسی و اقتصادی در دوران تحریم منافعی داشتند، شکست می خورند.

هیچ گاه افراطیون ایران را دست کم نگیرید،‌کسانی که از نظر ایدئولوژیکی انزوا را ترجیح می دهد، قدرت این گروه از آنچه غرب می پندارد، بیشتر است.

اگر توافق پا برجا بماند، یعنی رهبران می توانند در خصوص موضوعات سخت هم عقب نشینی کنند.

این توافق، پایان نیافته است و پیش بینی میکنم تنش های سیاسی در داخل ایران شکل بگیرد، تعامل با غرب خطرهای ایدئولوژیکی دارد.

آنچه مهم است این است که ایا خط قرمز های رهبر ایران در توافق نهائی نقض شده است یا نه و مخالفان توافق بر این موضوع متمرکز خواهند بود. مردم عادی در ایران امیدوار آینده بهتری هستند.

از بعد اقتصادی هم، ایران به بازارهای نفتی باز می گردد و انتقالات بانکی از سر گرفته می شود. هزینه های زندگی برای شرکت های ایرانی کاهش می یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها