کد خبر: ۳۲۶۲۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۲۲ تير ۱۳۹۴
مدافع ارزشمند تیم فوتبال نفت تهران اخبار مذاکرات در خانه دروازه بان استقلال را تایید کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، همانطور که پیش از این در خبرها آمده بود، اوایل هفته گذشته سید جلال حسینی در خانه سید مهدی رحمتی به مسئولان باشگاه استقلال قول داده بود آبی پوش شود. البته او ناگهان با نفتی‌ها هم مذاکره و توافق کرد.

 

چندی پیش یکی از نزدیکان استقلال در این خصوص گفته بود: «سیدجلال بیم از آن دارد که اگر استقلالی شود هواداران پرسپولیس از او دلخور شوند.»

 

وی همچنین تاکید کرده بود: «او مدافع بسیار ارزشمندی است و نظر آقای مظلومی هم روی سیدجلال مثبت است. امیدواریم اتفاقاتی بیفتد که در نهایت حسینی پیراهن استقلال را بر تن کند.»

 

در همان برهه مدیر نقل‌وانتقالات نفت ابتدا گفته بود سیدجلال مسن است و ما او را نمی‌خواهیم اما پس از مدتی 180 درجه نظرش عوض شد و شروع کرد به تعریف و تمجید از حسینی چون منصوریان نظر مثبتی روی سیدجلال داشت و در نهایت این بازیکن باتجربه را جذب کرد.

 

استقلالی ها هم از همان اول مذاکرات خانه رحمتی را کتمان می کردند ولی حالا که همه چیز تمام شده و سیدجلال با حضور در تمرینات نفت رسما اعلام کرده که فصل آینده را در این تیم توپ خواهد زد، این بازیکن اخبار مذاکرات خانه رحمتی را تایید کرده است.

 

حسینی روز گذشته در تمرین نفت گفته است: «رحمتی دوست صمیمی من است. خدا کند از این تصمیم من ناراحت نشود!»

 

بدین ترتیب نقش پررنگ رحمتی هم در نقل و انتقالات این فصل باشگاه استقلال هم مشخص می شود؛ چیزی که خود این بازیکن آن را ساخته ذهن های بیکار دانسته و پرویز مظلومی هم به شدت آن را تکذیب کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها