کد خبر: ۳۲۵۹۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۲۱ تير ۱۳۹۴
قنبرپور
مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: «وقتی تیمی مثل پرسپولیس می خواهد با قدرت پای به مسابقات بگذارد، باید با بازیکنان بزرگ مذاکره شود.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، مصطفی قنبرپور درباره اردوی پرسپولیس در ترکیه اظهار داشت: «یک اردوی 10 روزه در آنکارا داریم. هم بحث آمادگی جسمانی بچه ها را برانکو در برنامه اش دارد و هم بحث تاکتیکی را. سه مسابقه هم داریم که انجام می شود و امیدوارم در مجموع روند مثبتی را طی کنیم.»

 

وی درباره اینکه وضعیت مذاکرات با رضا قوچان نژاد، ضرغام اسماعیل و کریم انصاری فرد به کجا رسید گفت: «وقتی تیمی مثل پرسپولیس می خواهد با قدرت پای به مسابقات بگذارد، باید با بازیکنان بزرگ مذاکره شود. کم و بیش با این نفرات صحبت شده است. به صورت جدی تر با اسماعیل صحبت شده و او از سایر گزینه ها به ما نزدیک تر است. اگر توافق صورت گیرد او به ترکیه می آید.»

 

مشاور سرپرست باشگاه درباره مشکلات مالی باشگاه و مطالبات بازیکنان خاطرنشان کرد: «در زمان کمی که مدیریت جدید داشته است، سعی داشتیم که کمک کنیم تیم به شکل خوبش بازگردد و آرامش نسبی به باشگاه حاکم باشد. جا دارد از بچه ها تشکر کنم که به مسئولین اعتماد کردند و قراردادشان را تمدید کردند. من فکر می کنم در این اردو بازیکنان همدل می شوند.»

 

قنبرپور درباره اینکه آیا با حضور محمدباقر شعبانی، حضور حامد لک در پرسپولیس منتفی است گفت: «ما با همه مذاکره می کنیم و بر اساس شرایط قرارداد می بندیم. در حال حاضری مکانی دروازه اول تیم است. شعبانی و قدیمی پور دو دروازه بان دیگر ما هستند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها