کد خبر: ۳۲۵۷۸۱
زمان انتشار: ۰۴:۲۸     ۲۱ تير ۱۳۹۴
دستیار اول برانکو ایوانکوویچ در کادر فنی پرسپولیس گفت: «هیچ کس دوست ندارد بازنده باشد و ما از بازی اول باید برای قهرمانی بجنگیم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، آندره پانادیچ در خصوص تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در روزهای اخیر، اظهار داشت: «حدود دو هفته است که تمریناتمان را آغاز کردیم و در تلاش هستیم تا تیم را با شروع لیگ به مرز آمادگی کامل برسانیم. ما در هفته‌های اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از شرایط موجود راضی هستیم.»

 

وی در رابطه با بازیکنان جدید که به تیم اضافه شده‌اند، تصریح کرد: «بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمدند و همراه سایر نفرات تمریناتشان را پیگیری می‌کنند. آنها سخت تلاش کرده و برنامه‌های آماده‌سازی که ما برایشان را در نظر گرفتیم، در تمرین انجام می‌دهند.»

 

دستیار اول برانکو ایوانکوویچ در رابطه با لیگ پانزدهم همچنین خاطرنشان کرد: «در تلاش هستیم تا تیم را با شروع لیگ به مرز آمادگی کامل برسانیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و ما باید در حد و اندازه این تیم تلاش کنیم و نتیجه بگیریم.»

 

وی در مورد اینکه پرسپولیس در فصل گذشته اکثر گل‌هایی که دریافت کرده روی اشتباهات فردی بوده است، آیا در لیگ جدید دیگر این اشتباهات را شاهد نیستیم؟، تاکید کرد: «به هر حال در مسابقه فوتبال اشتباهاتی از بازیکنان رخ می‌دهد. ما باید سخت کار کنیم تا بازیکنان به مرز آمادگی کامل برسند و اشتباهات را به حداقل کاهش دهیم.»

 

پانادیچ در رابطه با اینکه پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمان شود، گفت: «هیچ کس دوست ندارد بازنده باشد. ما از همان بازی اول تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم و برای قهرمانی می‌جنگیم. ما باید تمام تلاشمان را به کار گیریم تا به هدفمان برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها