کد خبر: ۳۲۵۷۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۲ تير ۱۳۹۴
مدافع فصل پیش استقلال گفت: «برای یک کار شخصی نیاز به تاییدیه سازمان لیگ داشتم تا بحث ملی پوش بودنم را تایید کنند و به همین خاطر به سازمان لیگ آمدم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، هاشم بیگ زاده در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: «در حال حاضر چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری در دست مدیربرنامه هایم است که قصد داریم با بررسی همه آنها به بهترینشان پاسخ مثبت بدهیم.»

 

وی درباره جدایی اش از استقلال خاطرنشان کرد: «شرایط به گونه ای رقم خورد که باشگاه قراردادم را تمدید نکرد و به نظر می رسد استقلال به بازیکن ملی پوش احتیاجی ندارد. به همین خاطر من از این تیم جدا شدم و هیچ مشکلی هم از این بابت وجود ندارد.»

 

مدافع فصل پیش استقلال در ارتباط با مطالباتش از این باشگاه بیان داشت: «پیگیر این موضوع هستم چرا که رقم طلبم از باشگاه استقلال از میلیارد هم بیشتر است اما تا این لحظه هیچ اقدامی از سوی باشگاه برای پرداخت طلبم صورت نگرفته است. قطعا پس از انتخاب تیم جدیدم در این باره برای وصول طلبم اقدامات لازم را انجام خواهم داد.»

 

بیگ زاده درباره علت حضورش در سازمان لیگ تصریح کرد: «برای یک کار شخصی نیاز به تاییدیه سازمان لیگ داشتم تا بحث ملی پوش بودنم را تایید کنند. به همین خاطر به سازمان لیگ آمدم و خوشبختانه کارم هم انجام شد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها