کد خبر: ۳۲۵۲۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۱۷ تير ۱۳۹۴
دیپلمات غربی:
یک دیپلمات غربی موضوعات حل‌نشده در مذاکرات هسته‌ای را «بسیار بسیار بسیار دشوار» توصیف کرده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، یک دیپلمات غربی روز سه‌شنبه به خبرگزاری فرانسه گفته است که موضوعات «بسیار بسیار بسیار دشواری» باقی مانده که باید در مذاکرات هسته‌ای با ایران حل شود.

وی این اظهارات را پس از آن عنوان کرده است که ایران و گروه موسوم به 1+5 عصر روز گذشته بار دیگر مذاکرات هسته‌ای را، این بار برای سه روز، تا جمعه تمدید کردند.

این دیپلمات ارشد غربی در این رابطه گفته است: «پر کردن پرانتزهای باقی‌مانده (در متن توافق) به نظر بسیار بسیار بسیار دشوار می‌رسد.»

وی با این وجود، تصریح کرده است که مذاکرات «روندی بی‌پایان نخواهد بود. ما چند روز دیگر به خودمان فرصت دادیم، چون تصور می‌کنیم که می‌شود این کار را به انجام رساند.»

در عین حال، یک دیپلمات دیگر هم به خبرگزاری فرانسه گفته است که دو روز آینده در تعیین تکلیف مذاکرات سرنوشت‌ساز است. وی در این مورد گفت: «درک دلیل و چگونگی بیش از این طولانی کردن مذاکرات دشوار است. در 48 ساعت آینده یا به نتیجه می‌رسیم یا نه.»

تازه‌ترین دور از مذاکرات هسته‌ای از سه هفته قبل در شهر وین اتریش آغاز شده و همچنان ادامه دارد. این مذاکرات فعلا تا روز جمعه تمدید شده است.


598
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها