کد خبر: ۳۲۵۰۳
زمان انتشار: ۲۱:۳۵     ۰۶ دی ۱۳۹۰
به گزارش سرویس حوزه و مراجع 598، متن بيانيه نهادهاي حوزوي بدين شرح است:

بسمه تعالي

«فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا يَسْتَخِفَّنَّكَ الَّذِينَ لا يُوقِنُونَ »

بار ديگر يوم الله 9 دي‌ماه فرا رسيده و خاطره اين روز غرور آفرين و حماسه‌ساز دل‌هاي دوستداران اسلام و انقلاب را فرا گرفت. اين روز بزرگ که به روز «بصيرت» نامگذاري شده، يکي از روزهاي مهم و ماندگار انقلاب و نماد ارادت ملت شربف ايران به حضرت سيد الشهدا‌ء‌(ع) و قيام عاشورا و تجديد ميثاق با امام، شهدا و ارزش‌هاي ناب انقلاب اسلامي، و تجلي‌گاه اعتقاد راسخ به اصل مترقي ولايت فقيه و مصداق حقيقي و راستين آن در عصر ما حضرت آيت‌الله خامنه‌اي «مدظله العالي» است. حضور کم نظير مردم در اين روز به همه ياوه‌گويان غرب و شرق و نيز فتنه‌گران داخلي نشان داد که عهد اين ملت با حسين ابن علي‌(ع) و عاشورا، امام و رهبري معظم، شهيدان والامقام انقلاب و ارزش‌هاي ديني ناگسستني است.

9دي، روز پيروزي ملت ايران در برابر فتنه‌گران داخلي و خارجي و مصداق بارز «ان تنصرو الله ينصرکم و يثبت اقدامکم» بوده و به همگان نشان داد که با گذشت بيش از سي سال از عمر مبارک انقلاب اسلامي، مردم شريف ما کماکان پايبند به ارزش‌ها و لبيک گوي ولي فقيه زمان‌اند و از اسلام عزيز و انقلاب اسلامي به خوبي پاسداري مي‌کنند.

اکنون در آستانه روز نهم دي و به منظور گرامي‌داشت اين روز بصيرت آفرين، همايش بزرگ حوزويان با عنوان «تجمع عاشورايي بصيرت و ميثاق با ولايت» در روز چهارشنبه ساعت 10 صبح در مدرسه علميه فيضيه برگزار مي‌گردد. از همه علماء و فضلاء استادان و طلاب عزيز دعوت مي‌شود تا ضمن شرکت در اين مراسم، ياد و خاطره اين روز بزرگ را گرامي بدارند و بر شکوه آن بيفزايند.

جامعه مدرسين حوزه علميه قم
شوراي عالي حوزه‌هاي علميه
مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها