کد خبر: ۳۲۵۰۰
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۰۶ دی ۱۳۹۰
عبدالحسین روح الامینی با اشاره به نهم دیماه سال 88 گفت: این روز اوج انزجار، خروش واقتدار مردمی در برابر سران فتنه بود
به گزارش 598 به نقل از ایرنا، 'عبدالحسین روح الامینی' روز سه شنبه در آستانه سالروز یوم الله 9 دی درسالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) افزود : مردم در طول انقلاب ، برای تثبیت نظام هزینه های زیادی پرداخت كردند تا اراده و حاكمیت مردمی در این كشور حاكم باشد.

وی ادامه داد : دشمنان نظام و انقلاب در سی سال اخیر سعی داشته اند تا نظام و انقلاب را ساقط كنند زیرا آنان بخصوص آمریكا تاب دیدن نظام اسلامی را در منطقه نداشتند.

دبیركل حزب توسعه وعدالت ایران اسلامی اظهار كرد : این انقلاب متكی به آحاد مردم است و حفظ نظام و تجلی 9 دی نیز با حضور مردم به وقوع پیوست.

وی افزود : اگر سران فتنه در روز 25 خرداد 88 (روز حمله اغتشاشگران به پایگاه بسیج در تهران) صف خود را از آنان جدا می كردند و آن حركت را محكوم می كردند مسیر عوض می شد.

روح الامینی ادامه داد: اما فتنه گران سكوت كردند و از این ماجرا وحوادث خوششان آمد وكرانه های فتنه به سمت خارج ومنافقین رفت.

دبیركل حزب توسعه وعدالت ایران اسلامی اظهار كرد : آنان موجی درست كردند كه دشمنان بر آن سوار شدند و این خواست دشمن بود اما سران فتنه در این خصوص نیز اعلام برائت نكردند.

وی اضافه كرد: سران فتنه فكر می كردند كه با این مسایل جابجایی در قدرت شكل می گیرد و آنان احترام روز عاشورا را هم نگه نداشتند تا آنكه خروش مردم مومن در سراسر كشورو در روز 9 دی، فتنه و غبار را كنار زد.

وی با اشاره به شهادت فرزند خود در حوادث پس از انتخابات اظهار كرد: من پیگیر موضوع شهادت پسر خود از طرق مختلف هستم و در عین حال مراقبت می كنم كه در مقابل نظام نایستم و خاری جلوی پای نظام نباشم.

روح الامینی ادامه داد: بعد از شهادت فرزندم ، بزرگوارانی كه به من تسلی خاطر می دادند همواره یادآور بودند كه اگر مصیبتی دیدید، همیشه ذكر مصائب اهل بیت و اباعبدالله را به یاد داشته باشید.

دبیركل حزب توسعه وعدالت ایران اسلامی اظهار كرد: این انقلاب متكی به آحاد مردم است و حفظ نظام و ترسیم تجلی 9 دی نیز با حضور مردم بود.

وی در خصوص انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز یادآور شد : از تمامی تلاش خود برای هر چه پرشورتر برگزار شدن انتخابات استفاده می كنیم تا مجلس آینده مجلسی كارآمد وموفق باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها