کد خبر: ۳۲۳۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۶ دی ۱۳۹۰
پایگاه 598 - عباس مصطفوی/ آیا این مسئولین با هم زیر یک سقف تا به حال جمع شده‌اند؟ چرا نباید یک شهری روی آرامش ببیند؟ یک روز ‌حفاری می‌کنند و روز دیگر پر می‌کنند، انگار هرکسی که حفاری کند، خودش هم پر کند دیگر مشکلی وجود ندارد! سازمان آب و فاضلاب، گاز، مخابرات حفاری می‌کنند و خودشان هم پر می‌کند، دیگر به شهرداری ربطی ندارد! بودجه‌‌ها را همینجوری حیف و میل می‌کنند.

از این بی‌تدبیری‌ها خسته شدیم. چرا باید مدیریت شهر تا این اندازه ضعیف باشد؟ 

شهرداری تصمیم می‌گیرد محیط شهری را زیبا سازی کند و کلی پول خرج می‌کند و آسفالت و سنگ فرش و ...؛ دقیقا چند روز بعد، به هفته نمی‌کشد که صدای گوش خراش کمپرسورهای بادی و برقی دل این شهر را می‌شکافت و شهر را به خاک و خل می‌کشد.


در قم، خیابان جمهوری اسلامی شهرداری آمد و پیاده‌رو  این خیابان را سنگ فرش کرد، ‌3 روز بعد کمپرسورها در حال حفاری بودند. یک ماه بعد دوباره حفاری جدید شروع شد، جالب است هنوز این حفاری خشک نشده، امروز هم از طرف دیگر پیاده‌رو شروع به حفاری کرده‌اند! آیا این مسئولین تا به‌حال زیر یک سقف با هم جلسه نداشته‌اند؟ آیا همه کارها در مملکت ما، تا به مغزمان رسید باید اجرا کنیم، با هیچ کس هم درمیان نگذاریم؛ یعنی نتیجه عملکرد این مسئولین باعث می‌شود که این فکر به‌ وجود آید که هرچه به ذهنشان می‌رسد فوری و بدون هماهنگی انجام می‌دهند! چه بگویم خودتان قضاوت کنید.

اگر کسی بخواهد خانه برای خود بسازد، ماشین هم نداشته باشد، درب ماشین‌رو می‌گذارد تا میخ بندرخت هم پیش بینی می‌کند، ولی نمی‌دانیم چرا این گونه مسائل پیش بینی نمی‌شود، شاید به خاطر پولش باشد که از جیب خودشان نمی‌دهند و فقط به فکر این هستند که گزارش دهند ما این کارها را انجام داده‌ایم، کم و کیف کار هم برایشان مهم نیست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها