کد خبر: ۳۲۳۰۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۷ تير ۱۳۹۴
دروازه بان پرسپولیس گفت: «پرسپولیس می‌تواند کاسیاس را هم بگیرد و من مشکلی با این مسئله ندارم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، نیلسون کوره‌آ، دروازه‌بان برزیلی سابق پرسپولیس گفت تا زمانی که سوشا مکانی در این تیم است، به پرسپولیس نمی‌آید و...

 

در همین ارتباط خواندن واکنش سوشا مکانی خالی از لطف نیست.

 

* حرف های نیلسون را شنیده ای؟

- نیلسون بهترین دوست من در پرسپولیس بود. خودش هم می‌داند چقدر برای من مهم است. یک مدتی او بازی می‌کرد، یک مدتی من و رقابت در زمین فوتبال طبیعی است اما خارج از زمین هم واقعاً از بهترین رفقای من بود. بیشترین وقت را با هم می‌گذراندیم. الان هم هر حرفی بزند، برایم قابل احترام است ولی خودش می‌داند من باعث جدایی‌اش نشدم.

 

* پرسپولیس به تازگی با سرگئی پاشنکو صحبت کرده است. در این رابطه نظری نداری؟

- این تصمیم کادر فنی است و من نباید در کار سرمربی تیم دخالت کنم. پرسپولیس می‌تواند کاسیاس را هم بگیرد و من مشکلی با این مسئله ندارم.

 

* جداً این حرف را می‌زنی؟

- وظیفه من خوب تمرین کردن است. باشگاه پرسپولیس می‌تواند با هر کسی که خواست مذاکره کند و سوشا مکانی حق اظهارنظر ندارد.

 

* خیلی مطمئن حرف می‌زنی.

- دلیل اصلی‌اش اعتمادی است که سرمربی تیم به من دارد. برانکو همیشه این اطمینان را به من داده و حالا هم درست نیست من بازیکن بخواهم خدای ناکرده در کار ایشان دخالت کنم.

 

* خودت هم به برانکو اعتقاد داری؟!

- صددرصد! وقتی شخصیت، رفتار و برخورد برانکو را می‌بینم، یاد حسین فرکی می‌افتم. هر دو مربیان بادیسیپلین و اخلاق‌مداری هستند. در عین حال از لحاظ فنی هم در سطح بالایی قرار دارند و خوشحالم در حال حاضر زیر نظر این مربی بزرگ کروات کار می‌کنم.

 

* راستی چرا در روزهای اول در تمرینات شرکت نکردی؟

- همان‌طور که می‌دانید پس از اتمام لیگ برتر، من به اردوی تیم ملی ملحق شدم و اصلاً فرصتی برای استراحت پیدا نکردم. این مسئله را به برانکو گفتم و با اجازه ایشان قرار شد چند روزی استراحت کنم.

 

* بالاخره امروز به تمرین برگشتی؟

- بله تمرین سختی در گرما و با زبان روزه داشتیم تا اثبات کنم همه جوره در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

 

* درباره تجمع برخی هواداران معترض پرسپولیس به دلیل عملکرد دست‌اندرکاران باشگاه در فصل نقل و انتقالات چه نظری داری؟

- هواداران باید بدانند همه ما اعضای باشگاه پرسپولیس هم به اندازه آنها نگران هستیم ولی هنوز اتفاقی نیفتاده است. این عزیزان باید کمی صبور باشند و در پایان فصل نقل و انتقالات ببینند نظر سرمربی تیم تأمین شده است یا نه؟ آن وقت می‌توانند واکنش نشان دهند و باید کمی صبورتر باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها