کد خبر: ۳۲۲۹۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۰۷ تير ۱۳۹۴
ستاره سابق استقلال در انتخاب تیم فصل آینده اش از بین استقلال، نفت، تراکتورسازی و سپاهان حسابی مردد است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، چند روز پیش بود که خبر رسید مهدی رحمتی با نفت تهران توافق کرده تا سال آینده برای تیم علی منصور بازی کند.

 

بعد از آن گفته شد منصویان با بیرانوند به مشکل خورده و به همین دلیل می‌خواهد رحمتی را به نفت ببرد، این خبر در حالی رسانه‌ای شد که منصوریان به همراه خانواده‌اش در آلمان بود و بیرانوند هم ناگهان به طور اتفاقی در محل باشگاه استقلال دیده شد!

 

***

چند روز بعد از شایعه توافق نفت با رحمتی عده‌ای گفتند او به نفتی‌ها به طور شفاهی قول داده تا منصوریان برگردد و قرارداد رسمی ببندد.

 

همزمان شایعه حضور سیدمهدی در تراکتورسازی هم بر سر زبان‌ها افتاد اما پرویز مظلومی معادلات را بر هم زد؛ آنجایی که گفت رحمتی را می‌خواهم و خودم با او تماس گرفته‌ام.

 

قاعدتا اگر رحمتی به استقلال برگردد می‌تواند از گزینه‌های جدی کاپیتانی هم باشد حتی گفته می‌شود مظلومی به رحمتی قول بازوبند را هم داده.

 

همه این اتفاقات مصادف شد با شایعه حضور نکونام در استقلال و خیلی‌ها پرسیدند به فرض حضور هر 2 نفر و البته ماندن رضا عنایتی چه کسی کاپیتان استقلال می‌شود؟

 

***

مهدی رحمتی فصل آینده یا از دروازه نفت حراست می‌کند یا از دروازه استقلال. مسئله اینجاست که او برای حضور در استقلال دچار تردید شدید شده و احساس می‌کند جو استقلال چندان مناسب نیست.

 

البته پورحیدری و مظلومی رابطه خوبی با رحمتی دارند اما به هر حال بعضی‌ها مخالف حضور این دروازه‌بان هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به 2 نفر از معاونان باشگاه استقلال اشاره کرد.

 

مسئله بعدی مشکلات مالی استقلال است که هنوز حل نشده و طبعا رحمتی هم دروازه‌بانی نیست که با پول‌های معمولی راهی استقلال شود.

 

رحمتی عادت به قراردادهای 2، 3 میلیاردی دارد و امسال نه استقلال از این پول‌ها دارد و نه نفت (چون بودجه نفت هم مشخص است و آن‌ها معمولا پول میلیاردی نمی‌دهند) به همین دلیل بعضی‌ها معتقدند شاید لحظه آخر رحمتی با عذرخواهی از منصوریان و مظلومی به سمت حسین فرکی بچرخد.

 

آنچه مسلم است چگونه بسته شدن استقلال هم در تصمیم رحمتی و بعضی از ستاره‌ها خیلی مهم است. اگر همه شرایط برای حضور رحمتی فراهم باشد شاید او به سمت استقلال بچرخد اما آنچه مسلم است این‌که رابطه رحمتی با منصوریان از هر مربی دیگری بهتر است هر چند که استقلالی‌ها مدعی‌اند او با آن‌ها به توافق قطعی رسیده است.

 

***

رحمتی به هر تیمی برود سنگربان اصلی می‌شود. حالا اگر قرار باشد او به نفت برود طبعا بیرانوند از این تیم رفتنی خواهد شد و اگر به استقلال برود قاعدتا طالب‌لو و فروزان باید بروند.

 

طالب‌لو اصلا با رحمتی خوب نیست و بالعکس و فروزان هم با وجود عملکرد فصل گذشته‌اش انتظار دارد شماره یک باشد که طبعا با حضور رحمتی نمی‌شود.

 

همه این مسائل باعث می‌شود سرنوشت طالب‌لو و فروزان هم به تصمیم رحمتی گره بخورد. طی یکی، دو روز گذشته شایعه شده که شاید طالب‌لو به پرسپولیس برود که البته آنجا هم احتمالا باید ذخیره سوشا مکانی باشد! هر چند که سوشا هم فصل بدی را سپری کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها