کد خبر: ۳۲۲۹۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۰۷ تير ۱۳۹۴
مدافع میانی تیم فوتبال سپاهان ضمن اشاره به مشکلات مالی این باشگاه گفت: «بعد از ۳ سال که قصد جدایی از سایپا را داشتم از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما در نهایت سپاهان را انتخاب کردم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، هادی عقیلی در خصوص مشکلات اخیر باشگاه سپاهان در مورد مسائل مالی گفت: «مشکلات مالی فقط مربوط به الان نیست و تقریبا از نیم‌فصل پارسال شروع شد. آن زمان هم در پرداخت پول بازیکنان تاخیر به وجود آمد ولی در نهایت مشکلات حل شد. الان هم چند ماه حقوق و ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان باقی مانده است که قطعا توسط باشگاه پرداخت خواهد شد.»

 

او در مورد اینکه چنین مشکلاتی کمتر در باشگاه سپاهان دیده شده است تاکید کرد: «در گذشته هم این مشکلات وجود داشته و در سال‌های قبل هم در پرداخت حقوق بازیکنان تاخیر به وجود آمد اما هیچ وقت رسانه‌ای نشد. باشگاه سپاهان به خوش‌حسابی معروف است و بازیکنان هم همیشه به مدیریت اعتماد داشته و دارند.»

 

عقیلی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد ادامه همکاری‌اش با سپاهان و اینکه هیچ‌وقت حاضر نشد پیراهن استقلال و پرسپولیس را بر تن کند گفت: «من سال‌ها پیش قبل از اینکه به سایپا بروم در پرسپولیس بودم و در حالیکه این تیم بازیکنان بزرگی داشت اما علی پروین مرا در لیست ۱۸ نفره قرار می‌داد. این نشان می‌داد که او به من اعتقاد داشت و در واقع پروین بود که مرا به فوتبال معرفی کرد. حتی یادم می‌آید که یک بازی هم برای پرسپولیس انجام دادم.»

 

او خاطرنشان کرد: «زمانی هم که به سایپا رفتم، مدیرعامل تیم انصاری‌فرد بود و حتی پروین هم می‌داند که مرا به روز و بدون اطلاع او به سایپا فرستادند. البته رفتن به سایپا برای من بد نشد و با محمد مایلی‌کهن کار کردم که به بازی دادن به بازیکنان جوان معروف بود. بعد از ۳ سال که قصد جدایی از سایپا را داشتم از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما در نهایت سپاهان را انتخاب کردم.»

 

مدافع سپاهان در قست دیگری از حرف‌هایش گفت: «چون در تیم ملی نبودم دوست داشتم بازی در رده بین‌المللی را تجربه کنم و چون سپاهان در بازی‌های لیگ قهرمانان حاضر بود ترجیح دادم این تیم را انتخاب کنم. در سال‌های بعد هم در این تیم ماندم و یک نوع دلبستگی به این تیم پیدا کردم و با اینکه از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشتم اما از سپاهان جدا نشدم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها