کد خبر: ۳۲۲۰۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۰۲ تير ۱۳۹۴
مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «فقط منتظر پیشنهاد پرسپولیس هستم و فکر می‌کنم که از امشب دوباره خواب دربی ببینم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از گل، ایمون زاید این روزها بیشتر از هر زمان دیگری آرزو دارد تا پیراهن سرخ را بپوشد.

 

زاید که در حال حاضر در لیگ مالزی توپ می‌زند وقتی شنید پرویز مظلومی سرمربی استقلال شده و به این تیم برگشته شوک شد و با خوشحالی از رویاهایش صحبت کرد.

 

اظهارات زاید را در ادامه می خوانید:

 

* خبر داری که پرویز مظلومی دوباره سرمربی استقلال شد؟

- جدی می‌گویید... خیلی خوشحالم که مظلومی دوباره سرمربی استقلال شده است.

 

* چطور؟

- خب من خاطرات خوبی با مظلومی دارم! شاید باورتان نشود اما بهترین خاطره ورزشی من درست در زمانی رقم خورد که مظلومی سرمربی استقلال بود.

 

* حتما در مورد ده دقیقه، ده نفره صحبت می‌کنی؟

- (خنده) بله این‌که یک بازیکن بتواند با یک تیم ده نفره در عرض ده دقیقه هت‌تریک کند اتفاقی است که شاید حتی در فوتبال جهان کمتر اتفاق بیفتد. من با پیراهن پرسپولیس و در مقابل مظلومی این کار را انجام دادم و به همین دلیل سه گلی که در دربی زدم به بهترین خاطره ورزشی‌ام تبدیل شد.

 

* الان در مورد سرمربیگری مظلومی در استقلال چه صحبتی داری؟

- حتما خیلی خوشحال هستم... همیشه این آرزو را داشتم که یک بار دیگر به پرسپولیس برگردم تا بتوانم برای این تیم بازی کنم. حالا که مظلومی سرمربی استقلال شده دوست دارم تا من هم بار دیگر به پرسپولیس برگردم انگیزه‌ام برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس دو برابر شده است و فکر می‌کنم که از امشب دوباره خواب دربی ببینم. (خنده) من همیشه عاشق این بودم که به ایران برگردم و پیراهن پرسپولیس را بپوشم. امروز که شما این خبر را دادید انگیزه‌ام دو چندان شد و فقط منتظر پیشنهاد پرسپولیس هستم.

 

* وضعیتت در تیم جدیدت چطور است؟

- در حال حاضر من در تیم صبا در مالزی توپ می‌زنم و از طریق مربی ایرلندی به این تیم دعوت شدم. تیم خوبی داریم و حتی چند لژیونر و بازیکن انگلیسی برای تیم ما به میدان می‌روند.

 

* اگر پرسپولیس به تو پیشنهاد بدهد به این تیم برمی‌گردی؟

- من قبلا گفته‌ام و باز هم می‌گویم که بازی کردن در پرسپولیس آرزوی من است و اگر پرسپولیس مرا بخواهد خیلی خوشحال می‌شوم. حالا که مظلومی برگشته حاضرم به خاطر او به پرسپولیس برگردم. (خنده)


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها