کد خبر: ۳۲۱۳۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
به نظر می‌رسد تراکتوری‌ها در جذب دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران،ناکام خواهند ماند و این دروازه‌بان بدون توجه به پیشنهاد تبریزی‌ها برای مذاکره با نفتی‎ها آماده می‎شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ و به نقل از یک مقام آگاه در تیم فوتبال تراکتور سازی،به نطر می‎رسد ماجرای علیرضا بیرانوند و تیم تراکتورسازی منتفی است چرا که این دروازه‌بان برای بازی در تیم فوتبال نفت و حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا برنامه‎ریزی کرده است.

این دروازه‎بان که در حال حاضر با معافیت تحصیلی در تیم فوتبال نفت تهران مشغول به فعالیت است به دلیل این که سرباز است مورد توجه تراکتوری‎ها قرار گرفت ولی خودش برای پیوستن به تراکتورسازی برنامه‌ای ندارد زیرا در برنامه‎های اخیرش فضایی برای مذاکره با تراکتورسازان جای نداده است.

از سوی دیگر خبر دارشدیم مسئولان تیم فوتبال نفت تهران با وجود این که دروازه‎بانشان در اردو تیم ملی بود با او در تماس بودند و در چند روز آینده نیز با هم سر میز مذاکره خواهند نشست تا در مورد ادامه همکاری مذاکره کنند. به هر حال بعید است نفتی‎ها به راحتی از نام او بگذرند مخصوصا حالا که منصوریان را حفظ کردند و این مربی هم اعتقاد ویژه‎ای به بیرانوند دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها