کد خبر: ۳۲۰۸۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، جواد کاظمیان، هافبک هجومی سابق باشگاه پرسپولیس، از آرزویش برای بازگشت به تیم محبوبش گفته است، «ای کیو سان» سرخ‌ها که قول افشاگری داده بود، ترجیح داد از ماجرای اختلافش با یحیی گل محمدی بگذرد. گفتگوی اختصاصی جواد کاظمیان با بانک ورزش را می خوانید.

در فصل نقل و انتقالات خبری از شما نیست.

بله، درست است، خبر خاصی نیست. لیگ تمام شده­‌ است و در حال استراحت هستم.

پیشنهادی هم دارید؟

خیر. فعلا که در حال استراحت هستم و تمرینات بدنسازی را به صورت شخصی پیگیری می­‌کنم. هنوز پیشنهادی هم مطرح نشده‌ ­است.

با صبا قرارداد دارید؟

خیر، قراردادم با صبا تمام شده است.

فصل نقل و انتقالات شروع شده و پرسپولیس هنوز بازیکنی نگرفته است.

به هر حال برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس این شرایط اصلا مناسب نیست. مدیرعامل و سرمربی تیم هنوز مشخص نیست. تیم شرایط ثابتی ندارد تا بتواند بازیکن جدید جذب کند. خیلی اوضاع بدی است و من امیدوارم هرچه زودتر این شرایط به پایان برسد و تیم بتواند با جذب بازیکنان جدید تمرینات خود را آغاز کند. آقای برانکو مربی تیم خود باید بتواند تیم را ببندد و بازیکنان مدنظر خود را جذب کند.

بحث خصوصی سازی سرخابی ها هم نتیجه ای نداشت.

من از ابتدا هم درباره خصوصی‌­سازی گفته بودم که این مساله انتها ندارد و این تیم به بخش خصوصی واگذار نخواهد شد. به هر حال این شرایط برای این تیم اصلا مناسب نیست و من امیدوارم اگر تیم دست دولت هم می­‌ماند، بتواند پول به باشگاه تزریق کند تا دیگر باشگاه بدهی نداشته‌­ باشد و بتواند درآمدزایی داشته باشد تا با قدرت در لیگ حاضر شود.

شما هم از این باشگاه طلب دارید؟

بله، خیلی. (با خنده) آخرین بار سال گذشته در پرسپولیس بودم که در نیم فصل به تراکتور پیوستم و آن اتفاقات رخ داد. از شیرینی چک داشتم ولی وصول نشد.

ظاهرا خیلی هم پرسپولیسی هستید.

بله، برخی بازیکنان به پرسپولیس می‌­آیند و می‌­گویند از بچگی پرسپولیسی بوده‌­اند ولی با یک چرخش به استقلال می­‌روند و اعلام می­‌کنند همیشه هوادار این تیم بوده‌­اند. ولی من واقعا از بچگی پرسپولیس را دوست داشتم و از کاشان به تهران می‌­آمدم تا بازی‌­های پرسپولیس را در ورزشگاه ببینم. خدا کمک کرد تا بتوانم در این باشگاه فوتبال بازی کنم و به یکی از آرزوهای کودکی‌­ام رسیدم. من همیشه پرسپولیس را دوست خواهم داشت و حتی درباره بدهی­‌ام از این باشگاه هم شکایتی از این تیم نکردم. پرسپولیس تیم پرطرفداری است. میلیون­‌ها نفر با پیروزی این تیم می‌­خندند و با شکست­‌های این تیم گریه می­‌کنند. من همیشه پرسپولیسی بودم و خواهم ماند.

قصد کناره­‌گیری از فوتبال را ندارید؟

هنوز فکر خاصی درباره این مساله نکرده­‌ام و باید با چند نفر مشورت کنم. از نظر بدنی هنوز احساس می‌­کنم یکی دو سال توانایی بازی را دارم ولی دوست ندارم طوری شود که خودم را به این فوتبال تحمیل کنم. باید دید شرایط در یکی دو ماه آینده چگونه می‌­شود.

تجربه کار کردن با برانکو را هم دارید.

بله. در تیم المپیک با برانکو قهرمان آسیا شدیم و گل فینال را من زدم و با تیم برانکو به جام جهانی رفتیم. زمان بلاژویچ هم که آقای برانکو کمک مربی تیم بود من در تیم ملی بودم.

با توجه به حضور برانکو در پرسپولیس، ممکن است دوباره به تیم محبوبتان بازگردید!

به شخصه آرزوی بازگشت به پرسپولیس را دارم ولی به هر حال هر مربی شرایط خاص خودش را دارد و گاهی دوست دارد از بازیکنانی استفاده کند که از نظر سنی در شرایط بهتری باشند. من توقعی ندارم ولی واقعا آرزوی این اتفاق را دارم.

زمانی که به خاطر مشکلاتی از پرسپولیس رفتید اعلام کردید روزی همه­‌ی حرف­های خود را درباره آقای گل‌­محمدی می‌­زنید. آن روز هنوز نرسیده است؟

خیر. آن موضوع دیگر گذشته است و ترجیح میدم درباره آن مساله صحبت نکنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها