کد خبر: ۳۲۰۵۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
مترجم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو باشگاه پرسپولیس را تهدید به پرداخت قراردادش نکرده و طرح این موضوع گمانه‌زنی برخی از رسانه‌ها بوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، به هر حال من چند روز پیش پیغام نژادفلاح مبنی بر تشکر باشگاه نسبت به صبر برانکو و دستیارانش و زمان پرداخت مطالبات کادر فنی را به سرمربی پرسپولیس رساندم و برانکو  هم در این تماس فقط تشکر کرد و حرفی از تهدید باشگاه نزد.

چلنگر در ادامه عنوان کرد: به هر حال نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس به من اظهار داشت: که مطالبات برانکو و دستیارانش تا پایان این هفته پرداخت می‌شود.

وی در خصوص پیشنهاد چند تیم خارجی به برانکو اشاره کرد: من هم از زبان برانکو شنیدم که وی از تیم ملی یکی از کشورهای آفریقایی و یک تیم باشگاهی از عربستان پیشنهاد دارد اما وی با باشگاه پرسپولیس قراردارد و به ایران بازمی‌گردد.

مترجم برانکو درباره اینکه سرمربی پرسپولیس لیست مازاد و خرید را به باشگاه پرسپولیس داده یا نه! تصریح کرد: برانکو لیست مازاد و خرید را از طریق من به باشگاه پرسپولیس نداده است تا از صحت و سقم این لیستها اطلاع داشته باشم.

وی درباره زمان بازگشت برانکو به ایران عنوان کرد: طبق برنامه برانکو 27 خرداد ماه اول تیر ماه به ایران بازمی‌گردد. به هر حال باشگاه پرسپولیس باید بلیت برای برانکو و دستیارانش خریداری کند تا آنها به ایران برگردند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود کریم باقری واسطه برانکو برای مذاکره با بازیکنان است بیان کرد: باقری دستیار اول برانکو است و وی همواره ازباقری مشاوره می‌گیرد.

چلنگر درباره وضعیت سید جلال حسینی بیان کرد: سید جلال حسینی به توافق کلی با باشگاه پرسپولیس رسیده و هنوز قرارداد نهایی با این باشگاه امضاء نکرده است به هر حال تا وقتی که سید جلال با باشگاه پرسپولیس قرارداد نبندد نباید صحبت از حضور قطعی این بازیکن در پرسپولیس کنیم.

وی در مورد وضعیت اردوی خارجی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: برگزاری اردوی خارجی در یکی از کشورهای مجارستان، اسلوونی و کرواسی مدنظر برانکو است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برانکو تا چند روز دیگر به ایران بازمی‌گردد تا فعالیتش را در تیم پرسپولیس ادامه دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها