کد خبر: ۳۲۰۴۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، گفت: علیرضا منصوریان تجربه کافی برای هدایت استقلال دارد و می تواند سرمربی این تیم شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز ، منصور پورحیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد اینکه آیا امروز نشست هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار می شود، گفت: قرار نبوده که جلسه هیات مدیره امروز برگزار شود ، البته دو هفته است از مسایل استقلال دور هستم.

 

وی ادامه داد: شاید هیات مدیره جدید باشگاه انتخاب شده و امروز تشکیل جلسه داده اند و ما از آن بی خبر هستیم، اما قرار نبوده اعضای سابق نشست هیات مدیره را برگزار کنند.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص انتخاب سرمربی جدید این تیم، گفت: رزومه گزینه های مد نظر را آماده و در اختیار مدیرعامل قرار دادیم تا بهترین گزینه برای هدایت باشگاه استقلال انتخاب شود.

 

وی در مورد دلخوری اعضای کمیته انتخاب سرمربی باشگاه استقلال از عدم تشکیل جلسات این کمیته، تصریح کرد: جلسات آن گروه ادامه پیدا نکرد، زیرا شرایط فرق کرد و کار هدایت پرسپولیس و استقلال کلا در اختیار معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی قرار گرفت و به اعتقاد من هم در حال حاضر بحث اسپانسر از هر چیزی مهم تر است.

 

وی درمورد اینکه گفته می شود گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال است، اظهار کرد: نه اصلا این مسئولیت را قبول نخواهم کرد زیرا تجربه مدیریت باشگاه را ندارم و این کار با سرمربیگری بسیار متفاوت است.

 

پورحیدری خاطرنشان کرد: قطعا تجربه بهرام افشارزاده می تواند به باشگاه کمک کند و این مساله به سود استقلال است. البته با من در مورد مدیرعاملی استقلال صحبت هم نشده و کلا این مساله شایعه است.

 

وی درمورد خبرهای منتشره مبنی بر مذاکره باشگاه استقلال با علیرضا منصوریان، اظهار کرد: از مذاکره با او بی اطلاع هستم اما زمانی که من رزومه ها را آماده می کردم به دلیل اینکه او با تیم نفت تهران درگیر فینال جام حذفی بود با او صحبت نکردیم.

 

سرمربی اسبق استقلال درمورد اینکه برخی پیشکسوتان مخالف حضورمنصوریان به عنوان سرمربی هستند و او را برای این مسئولیت کم تجربه می دانند، گفت: اصلا اینگونه نیست زیرا منصوریان بازیکن استقلال بوده و به تجربه کافی هم در مربیگری رسیده است و از همه مهم تر او در میان هواداران استقلال چهره محبوبی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها