کد خبر: ۳۱۹۳۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
بايد منتظر بود و ديد تا هفته آينده معصومه ابتكار به مجلس مي‌رود يا براي چندمين بار دعوت مجلسي‌ها را زير پا مي‌گذارد؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، عضو فراكسيون محيط زيست مجلس با بيان اينكه هفته آينده اين فراكسيون با معصومه ابتكار جلسه خواهد داشت، گفت: تنها برنامه‌اي كه فراكسيون محيط زيست در هفته محيط زيست دارد جلسه‌اي است كه امروز برگزار مي‌شود.

مويد حسيني صدر با اشاره به برنامه‌هاي اين فراكسيون در هفته محيط زيست گفت: تنها برنامه‌اي كه فراكسيون محيط زيست در اين هفته دارد جلسه‌اي است كه پيرامون مسائل مختلف زيست محيطي برگزار مي‌كند.

وي افزود: اين فراكسيون در هفته آينده با خانم ابتكار جلسه دارد و وي در روز سه‌شنبه هفته بعد به مجلس مي‌آيد تا پاسخگوي برخي از سوالات اعضاي فراكسيون محيط زيست باشد.

گفتني است امروز روز دوم هفته محيط زيست است و روز گذشته محمدجواد نظري‌مهر يكي ديگر از اعضاي فراكسيون محيط زيست در گفت‌وگو با فارس گفته بود كه اين فراكسيون طرح‌هاي مختلف و متعددي را به سازمان حفاظت محيط زيست مي‌دهد ولي متاسفانه گوش شنوايي وجود ندارد و خيلي از كارها وقتي درون سازمان حفاظت محيط زيست مي‌رود گير مي‌افتد و انجام نمي‌شود.

همچنين قرار بود معصومه ابتكار در چند هفته گذشته به فراكسيون محيط زيست برود و گزارش فعاليت سازمانش را ارائه دهد كه در روز سوم خرداد مهرداد بائوج لاهوتيان يكي ديگر از اعضاي فراكسيون محيط زيست مجلس به فارس گفته بود كه هنوز خانم ابتكار در مجلس حاضر نشده و گزارشش را ارائه نداده است.

بايد منتظر بود و ديد تا هفته آينده معصومه ابتكار به مجلس مي‌رود يا براي چندمين بار دعوت مجلسي‌ها را زير پا مي‌گذارد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها