کد خبر: ۳۱۸۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۰۳ دی ۱۳۹۰
مصطفي دنيزلي وارد تهران شد. دنيزلي كه پس از سال 2009 و به علت مشكلات مربوط به سلامتي‌اش ديگر هدايت تيمي را قبول نكرده بود، با قراردادي يك و نيم ساله به پرسپوليس پیوست.
با بازگشت دوباره دنیزلی به فوتبال ایران و پرسپولیس، باید دید که این مربی کاربلد ترک می تواند در ایران صاحب یک جام شود یا خیر؟

 اوضاع فعلی پرسپولیس فعلی مناسب نیست، ولی می توان امیدوار بود که با جذب لازیکنان جدیدی همچون مهدوی کیا، تامینی، زاید و شاید خلعتبری و تحت هدایت دنیزلی بتوانند یک نیم فصل ناکامی را جبران کرده و در لیگ و آسیا نتایج قابل قبولی بگیرند.

دنيزلي در مرداد ماه 85 و بعد از اخراج ناگهاني آري هان، جانشين او در پرسپوليس شد. او ابتدا در دو بازي رفت و برگشت در فينال جام حذفي مغلوب سپاهان شد و جام حذفي را از دست داد. در ليگ برتر پرسپوليس با دنيزلي بازي‌هاي زيبايي را ارئه داد اما دستش از جام كوتاه ماند. باخت‌هاي بدي مثل شکست مقابل راه‌آهن ميثاقيان و ابومسلم خداداد عزيزي و شکست 4-3 مقابل پيکان باعث عقب افتادن پرسپوليس از کورس قهرماني شد. پرسپوليس در 10 بازي پاياني نتايج خوبي گرفت و اختلاف 12 امتيازي‌اش را با استقلال جبران کرد و در نهايت بالاتر از اين تيم در رتبه سوم ايستاد اما شکست سنگين چهار بر يك مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادي و كنار رفتن از جام حذفي در جام حذفي پايان كار مربي ترك تبار در فوتبال ايران را رقم زد.

از طرفی رویانیان هم با درایت توانست وضع نابسامان پرسپولیس را بهبود ببخشد و با مدیریت صحیح و اصولی خود کم کم هواداران را با تیم محبوبشان آشتی دهد.

البته در این میان عده ای هم هستند که زیاد به این تغییرات دلخوش نیستند. آنها معتقدند که حتی با آمدن دنیزلی هم پرسپولیس پرسپولیس بشو نیست. این نوع تفکر هم در جای خود می تواند قابل تامل باشد، اما در شرایط فعلی شاید بهتر باشد که منتظر ماند و صبر کرد و فعالیت های رویانیان و کادر فنی و بازیکنان جدید و قدیم پرسپولیس را دید و حتی حمایت کرد. شاید ورق برگردد و به یکباره پرسپولیس با دنیزلی قهرمان آسیا شود، در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها