کد خبر: ۳۱۷۹۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۰۳ دی ۱۳۹۰

دکتر لنکرانی عضو موسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی در چهارمین همایش جبهه پایداری استان فارس به تعدادي از پرسش‌هاي حاضران پاسخ داد كه یکی از این پرسش‌ها در خصوص عملکرد علی‌محمد دستغیب از روحانیون حامی فتنه در شیراز بود که در آستانه اخراج از مجلس خبرگان رهبری با لطف و عنایت رهبر معظم انقلاب در این مجلس ماندنی شد. لنکرانی نظرات صریحی در خصوص این فرد داشت که در ادامه آمده است.

 متاسفیم كه مرجعیت فردی را برای اولین بار رسانه امريكایی اعلام مي‌کند/ کل افتخار علی محمد این است که می‌گوید خواهر زاده شهید دستغیب هستم

 
نظر شما در خصوص جريان سيد علي محمد دستغيب چيست؟ آيا اظهارنظر مي كنيد يا مثل بعضي از سياسيون از كنارش رد مي شويد؟
 
بالاخره وزن افراد را بايد متوجه باشيم. ما اين را افتخار نمي‌دانيم كه اولين جایي كه مرجعيت ايشان را اعلام كرد، صداي امريكا بود. اين نكته بسيار تاريكي است و انسان بايد از خودش بپرسد كه چرا دشمن چنين سرمايه‌گذاري را روي من كرده است. چرا بعضي از صحبت‌ها در شيراز هنوز به گوش كسي نرسيده، تبديل به خبر دوم و سوم شبكه‌هاي دشمن مي‌شود. همين نكته را مورد بحث قرار مي‌دهيم كه امام(ره) فرمودند كه به كاركرد خودتان نگاه كنيد كه اگر دشمن از شما تعريف كرد، به خودتان شك كنيد. ما متأسفيم كه كار به جایي برسد كه يك نفر كه همه چيزش را مرهون شهيد دستغيب است، درست 180 درجه در مقابل تفكر شهيد دستغيب باشد. ايشان كل افتخارش اين است كه مي‌گويد من خواهرزاده شهيد دستغيب هستم، فرمايشات شهيد دستغيب هم موجود است هم عنواناً و هم مصداقاً؛ يعني شهيد دستغيب در مجلس خبرگان طرفدار جدي اصل ولايت فقيه بودند. ايشان آن موقع ولايت مطلقه را مطرح كردند. زمانی که ولایت مطلقه را کسی نمی‌فهمید، تعبیر ایشان "ولایت مطلقه" بود. جزو نمایندگانی بود که در مقابل تفکرات انحرافي که وجود داشت، سينه سپر کرد. هم در خطبه های نماز جمعه هم در جاهای مختلف گفت که اطاعت از ولایت فقیه، قوام نماز ماست.
 
مسجد آتشی‌ها در مواقعی مصداق مسجد ضرار شده است
 
شهيد دستغيب مصداقاً هم نسبت به همین رهبر معظم انقلاب اسلامی ابراز محبت کردند؛ کاملاً یادم هست که دو سه سفری که آن موقع آقا به شیراز آمدند، به عنوان امام جمعه تهران یا نماینده مجلس یا نماینده امام در شورای عالی دفاع، شهید دستغیب نسبت به ایشان تعابیر مهربانانه‌اي داشتند. جناب دکتر مسعود خاتمی که آن موقع فرمانده سپاه شیراز بودند، مکرر نقل کرده‌اند که تعبیر ایشان نسبت به مقام معظم رهبری این بود که این مرد دانشمند، این مرد از خود گذشته، این مرد انقلابی، این مرد شجاع، این مرد بصیر.
 
باید چشم‌ها را باز كنيم، در این شیراز فتنه‌گرها همواره به‌دنبال این بوده‌اند که یک کانون داشته باشند که از آن کانون بتوانند فتنه‌های خودشان را گسترش دهند. متاسفانه مسجد آتشی‌ها در مواقعی مصداق مسجد ضرار شده است، شعار "نه غزه نه لبنان" در شیراز از کجا ترویج شد؟ 22 بهمن سال 88 را چه کسانی می خواستند به‌هم بزنند؟
 
البته معلوم شد که اهميتي هم ندارند و حرف‎شان را هم کسی گوش نمی‌کند، دیدند که هیچ عقبه اجتماعی ندارند، ما از این نظر که چنین سقوطی رخ داد، غصه می‌خوریم، اما از این لحاظ که لطمه‌ای به جریان انقلابی خورده باشد، نه، هیچ خبری نیست. این‌قدر رویش‌ها در انقلاب زیاد است که ریزش‌های بزرگ‌تر از این هم به انقلاب لطمه نمی‌زند.
 
پسر حضرت آيت‌الله بهجت تعريف می‌كردند که "آقا" ملاقاتي با حضرت آيت‌الله بهجت داشتند، آيت‌الله بهجت فرمودند که شما چون بر اساس مباني حركت مي‌كنيد، مؤید هستيد و من تضمين مي‌كنم كه شما اين مسئوليتي را كه بر عهده‌تان هست به سرانجام برسانيد.
 
در نامه‌اي هم كه برادر عزيزم حضرت حجت الاسلام و المسلمين آقا تهراني درخصوص كانديداتوري مجلس سوال مي كنند، آیت الله بهجت گفتند که برويد مجلس، ببينيد منويات قائد چيست و آن را دنبال كنيد. اين بزرگان چنين تعابيري راجع به رهبري دارند و حالا يك عده‌اي كه اگر 500 واسطه هم به هم بزنند، به گرد پاي شاگردان آيت‌الله بهجت هم نمي‌رسند، حرفي بزنند، اهميتي ندارند و اين حرف‌ها اثري ندارد و مردم هم توجهي به حرف‎هاي‌شان ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها