کد خبر: ۳۱۷۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۰۲ دی ۱۳۹۰
کودکان خردسال و نوجوانان بحرینی از جمله قربانیان جنایات رژیم آل خلیفه شده اند و در این راستا تاکنون 80 شهید و 2هزار زخمی و بیش از هزار نفر نیز در زندان بسر می‌برند.
به گزارش مانیتورینگ فارس، فعالان بحرینی با تشکیل کمپین تلاش دارند تا برای نجات کودکان در این کشور از زندان‌های رژیم آل خلیفه وارد عمل شوند.

فعالان بحرینی با انتشار تصاویر و اسامی تعدادی از نوجوانان بحرینی که در درگیری‌های اخیر در این کشور توسط رژیم حاکم دستگیر شده اند، خواستار آزادی این زندانیان شدند.

بحرینی‌ها با اشاره به اینکه نوجوانان را در زندان های بزرگسالان و مجرمان زندانی کرده‌اند و نیروهای رژیم توجهی به شرایط سنی آنها ندارند، خواستار پایان شکنجه‌های جسمی و روحی رژیم آل خلیفه نسبت به نوجوانان این کشور شدند.

پیش از این تعدادی از نوجوانان بحرینی در گفت و گو با فارس از شکنجه‌های مرگبار رژیم آل خلیفه پرده برداشته بودند که شما می‌توانید اینجا بخشی از این گفت‌وگو را بخوانید.

علی اسکافی یکی از نوجوانانی است که به وسیله آل خلیفه و زیر شکنجه در زندان کشته شده که تصویر وی در روبرو قرار داده شده است.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی با حمله به منازل مسکونی مبارزان سیاسی حتی به کودکان این افراد رحم نمی‌کنند و هرکسی را که درمقابل ببیند مورد ضرب شتم قرار می‌دهند.

با گذشت 9 ماه از قیام مردم بحرین زنان و کودکان جزء قربانیان اصلی حملات رژیم علیه مردم غیرنظامی بوده‌اند و هر هفته یک نوجوان یا یک زن توسط نیروهای امنیتی مورد حمله قرار می‌گیرند که می‌توان به مواردی از جمله، شهادت یک کودک 5 روزه به وسیله گاز اشک آور، شهادت یک دختر 19 ساله با فرو کردن میله در سرش و شهادت نوجوانی 16 ساله با خودرو اشاره کرد.

این درحالی است که مجامع بین المللی هیچ واکنشی به تحولات بحرین ندارند و حتی دبیرکل اتحادیه عرب مدعی شده خشونتی در بحرین روی نداده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها