کد خبر: ۳۱۶۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۰۱ دی ۱۳۹۰
خبرگزاری مهر: مادر داغدار شهید پاسیار مرادخانی که فرزند جوانش هفته گذشته در درگیری مسلحانه در کرج به شهادت رسید، با اندوه فراوان تاکید کرد که از خون فرزندش نمی گذرد و باید مطابق قانون مجازات و قصاص شود.

ناهید مرادی، مادر شهید مرادخانی مامور سازمان زندانها، که در حاثه  حمله به خودرو حامل متهمان ندامتگاه مرکزی کرج به شهادت رسید، در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس و عوامل پیگیری این حادثه در شناسائی قاتل فرزندشان در زمانی کوتاه گفت: به عنوان مادر با وجود داغ بزرگی که در از دست دادن فرزندم به من وارد شد، افتخار می کنم که فرزندم را در راه خدمتگزاری به وطن و دفاع از امنیت و آرامش هم وطنانش، تقدیم نظام کرده به خود می بالم که فرزندی شایسته و پیرو راه حق، در دامن خود پروراندم.

وی افزود: شناسائی و دستگیری عوامل این حادثه و قاتل فرزندم در زمانی کوتاه مرهمی بود بر زخم خانواده داغدار ما  که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در خصوص  مجازات  و برخورد با قاتل فرزندش گفت: به عنوان یک مادر از خون فرزندم نخواهم گذشت و خواستار مجازات و قصاص قاتل فرزندم  مطابق قانون هستم و همانگونه که فرزندم در راه اجرای قانون  و حفظ آرامش جامعه جان خود را نثار کرد، مطیع قانون در اجرای حکم و مجازات خواهم بود.

مادر شهید مرادخانی، شهادت طلبی، در خط امام راحل و ولایت فقیه بودن  و داشتن باورهای عمیق دینی و اجرای احکام و دستورات  اسلامی و احترام به پدر و مادر و خانواده را از خصوصیات فرزندش عنوان کرد و افزود: یقین دارم شهادت در راه خدمت به وطن و حفظ امنیت و آرامش جامعه آرزوی فرزندم بوده و آرام و خوشنود به دیدار پرردگار خود رفته است.

وی  گفت: امیدوارم در آینده شاهد چنین اتفاقاتی در کشور عزیزمان نباشیم اما اگر لازم باشد دو پسر دیگرم را نیز در راه دفاع از میهن و حفظ ارزش های اسلامی  و تحقق آرمانهای امام و رهبر کبیر انقلاب تقدیم خواهم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها