کد خبر: ۳۱۶۴۷۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رئيس هيات مديره باشگاه استقلال اعلام کرد: شايد مظلومي يکي از گزينه‌هاي مربيگري استقلال باشد. مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با راديو ورزش در خصوص جلسه روز گذشته هيات مديره استقلال اظهار داشت: جلسه هيات مديره براي بررسي مشکلات و آسيب‌شناسي فصلي که گذشت برگزار شد و ما تصميم گرفتيم که براي فصل آتي تصميم‌گيري کنيم همانطور که هواداران باشگاه عقبه اين تيم هستند و پشتوانه اصلي اين تيم به حساب مي‌آيند به خاطر آنها بايد آينده را در نظر داشت.

قرار بر اين شد که دوستان هيات مديره يک هفته براي انتخاب سرمربي مطالعه کنند و در جلسه آتي گزينه‌هاي سرمربيگري را بررسي کنيم. تصميم بر اين شد که سه گزينه داخلي و دو گزينه خارجي مورد بحث ما باشند تا از بين آنها يک نفر سکان هدايت استقلال را بر عهده بگيرد.

وي افزود: نام هيچ گزينه‌اي مطرح نشد. تصميم گرفتيم که اول مطالعه دقيق و ريشه‌اي صورت گيرد و هرچند جلسه‌اي که لازم است در اين خصوص برگزار شود چون مي‌خواهيم براساس نظر سرمربي جديد نقل و انتقالات را پيش ببريم.

نجف‌‌نژاد در مورد مشکلات مالي که امير قلعه‌نويي بارها در طول فصل به آن اشاره کرد گفت: باشگاه‌هاي بزرگ همواره مشکل مالي داشته‌اند و من براي امير قلعه‌نويي که سرمربي باشگاه است احترام قائلم اما طبق آنچه که مديرعامل روز گذشته گزارش کرد پرداختي‌هاي فصل گذشته استقلال بهتر از سال‌هاي قبل بوده است و ما نظر بازيکنان و کادر فني را نسبت به گذشته بهتر تامين کرده‌ايم. قرار است براي باقي مطالبات هم تمهيداتي داشته باشيم تا اين پول هم زودتر داده شود.نجف‌نژاد درباره اينکه باشگاه استقلال در حالي به دنبال برنامه‌ريزي براي فصل آينده است که امروز قرار است مزايده چهارم اين باشگاه برگزار شود و مالک جديد آن مشخص شود گفت: تا ثانيه آخري که مسئوليت داريم اين وظيفه بر دوش ما است که براي فصل جديد تمهيدات لازم را لحاظ کنيم و ثانيه‌اي عقب نباشيم البته دو روز قبل مجلس شوراي اسلامي طرح دو فوريتي با امضاي 135 نماينده مجلس ارائه کرده که در آن بحث چگونگي واگذاري دو تيم آورده شده است و ما به سازمان خصوصي‌سازي هم آن را ارائه کرديم که اگر نظر مجلس تامين نشود در هر شرايطي اين طرح دو فوريتي لحاظ شود.

رئيس هيات مديره باشگاه استقلال تاکيد کرد: ما اعتقاد داريم دو باشگاه افتخارآفرين پرسپوليس و استقلال به دليل حجم هواداراني که دارند بايد دقت کار را بالا برد و از نظر نمايندگان مجلس سه بار اعلام مزايده کفايت مي‌کند و مزايده چهارم منتفي است و بايد دنبال راهکارهاي قانوني ديگر بود. يکي از اين راهکارها مثلا اجازه دادن باشگاه است. مهم آينده اين دو باشگاه است. مجلس مي‌خواهد که بابت آينده دو باشگاه اطمينان خاطر داشته باشد. در اين طرح دو فوريتي ما به مصاديق اهليت و قابليت خريدار اشاره کرده‌ايم.

نجف‌نژاد در پايان در پاسخ به اين سوال که سرمربي استقلال چه زماني انتخاب مي‌شود گفت: چه بحث خصوصي‌سازي صورت بگيرد چه نگيرد تصميم داريم هفته آينده کانديداها را مشخص و با آنها مذاکره کنيم.

وي در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود مظلومي يکي از گزينه‌ها است گفت: آقاي مظلومي هم مي‌تواند يکي از گزينه‌ها باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها