کد خبر: ۳۱۵۰۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
مهر/ سرمربي تيم فوتبال سايپا با بيان اينکه بازي‌هاي اين تيم مدل کوچکي از فوتبال ۵ سال بعد است، گفت: درباره فصل آينده بعد از بازي با سپاهان تصميم مي‌گيرم.
مجيد جلالي در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پيروزي سايپا برابر استقلال صنعتي خوزستان در هفته بيست و نهم ليگ برتر، با بيان مطلب فوق اظهار کرد: استقلال تيم جوان و با انگيزه‌اي است و بازيکنانش از هر نظر آماده بودند. ما ابتدا دو گل از حريف جلو بوديم ولي آنها جبران کردند. در ۲۰ دقيقه پاياني بر بازي مسلط شديم و توانستيم در دقيقه ۹۰ گل برتري را به ثمر برسانيم.
وي افزود: بايد بگويم استقلال تيم واقعا خوبي است. اين تيم مربي جوان و خوش ذوقي دارد. بايد به عبدالله ويسي (سرمربي استقلال) تبريک گفت. اميدوارم آنها بتوانند خودشان را در ليگ حفظ کنند.
سرمربي سايپا تاکيد کرد: با اين حال متاسفانه تمام معيارهاي فوتبال ما روي برد و باخت است. نتيجه گرايي مصيبت فوتبال ما شده است و من نگران سرخوردگي مربيان جوان هستم.
جلالي درباره بازي هفته آينده تيمش برابر سپاهان که يک پاي قهرماني ليگ است، گفت: مطمئن باشيد آنجا هم بازي خوب و سرفرازانه‌‌اي خواهيم داشت.
وي در خصوص استعفايش از سرمربيگري سايپا براي فصل آينده و تاثيرش در اين تيم، خاطرنشان کرد: ما واقعا تيم خوب و قابل احترامي داريم. بازيکنان ما هم از نظر فني و هم از نظر رفتاري نمونه و شايسته تقدير هستند. به هر حال مسير فوتبال، مثل اتوبان نيست که تخت گاز برويم. مسير فوتبال پر فراز و نشيب است و آنهايي موفق مي‌شوند که آرامش درون تيمي خود را حفظ کنند.
سرمربي سايپا در پاسخ به اين سئوال که «آيا باشگاه با استعفاي او براي فصل بعد موافقت کرده است يا خير؟» تصريح کرد: من يک جلسه با مديرعامل باشگاه داشتم ولي تمرکز ما فعلا روي بازي با سپاهان است تا بعد از آن ببينيم چه مي‌شود.
جلالي درباره اينکه آيا ممکن است در سايپا بماند، گفت: خودم هم از باشگاه خواستم فعلا تمرکز روي بازي با سپاهان باشد و بعد از آن درباره فصل بعد صحبت مي‌کنيم و تصميم مي‌گيريم.
سرمربي سايپا در پايان درباره درخواست اين تيم براي بازگشت به تهران، گفت: اين يک موضوع مديريتي است و در حيطه اختيارات من نيست ولي يکسري مشکلات بين باشگاه سايپا و کرج وجود دارد که هيچ کس هم براي حل آن قدم بر نداشت. طبيعي است که وقتي يک زخم به مدت طولاني باقي بماند، در نهايت منجر به قطع عضو شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها