کد خبر: ۳۱۴۷۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
برخی از هواداران تراکتورسازی که از تبریز به تهران سفر کرده اند از شب قبل در محوطه های بیرون ورزشگاه آزادی با برپایی چادرهای مسافرتی اسکان پیدا کرده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، اتوبوس های حامل هواداران تیم تراکتورسازی از شب گذشته تا صبح امروز یکی، یکی به تهران رسیدند تا در بازی امروز به تشویق تیم خود بپردازند. هواداران تبریزی بعد از ورود به تهران در اطراف ورزشگاه آزادی دقایقی را با هواداران استقلال کری خوانی می کنند و سپس به مقابل این ورزشگاه منتقل می شوند.

 

شنیده ها حاکی از این است که از شب گذشته هزاران هواداران این تیم خود را به ورزشگاه آزادی رساندند و احتمالا امروز شرایط سختی را برای میزبان خود رقم خواهند زد.

 

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که حدود 8 ساعت قبل از برگزاری دیدار استقلال و تراکتورسازی جمعی از هواداران تیم تبریزی مقابل درب ورزشگاه آزادی حضور دارند.

 

به نظر می رسد با توجه به حضور هواداران تراکتورسازی در تهران امروز ورزشگاه آزادی یکی از روزهای پر تماشاگر خود را داشته باشد.

 

برخی حواشی حضور تراکتوری ها را می خوانید:

 

* حدود 700 هوادار تراکتورسازی از صبح امروز خودشان را به ورزشگاه آزادی رسانده اند که در این میان برخی به دنبال مکانی برای استراحت هستند.

 

* تماشاگرانی که مقابل درب غربی ورزشگاه آزادی جمع شده اند، معتقدند که در صورت پیروزی تیمشان در بازی امروز قهرمانی به آنها خواهد رسید.

 

* بازار عکس یادگاری با سر در ورزشگاه آزادی در میان تراکتوری ها داغ است.

 

* تبریزی ها که معتقدند در سال 92 محسن ترکی قهرمانی را از آنها گرفته، امیدوار هستند امروز داوری بر علیه تیمشان نباشد.

 

* با اینکه ساعات زیادی به شروع بازی باقی ماند، هواداران تراکتور با زدن بوق تیمشان را تشویق می کنند.

 

* درخت های توت اطراف ورزشگاه آزادی به شدت مورد توجه هواداران تراکتورسازی قرار گرفته و سر آنها را به خودش گرم کرده است.

 

* نگهبان درب ورودی ورزشگاه آزادی اجازه ورود را به تماشاگران نمی دهد. مسئولان حراست اعلام کردند تا زمانی که یگان ویژه در ورزشگاه مستقر نشود، درها باز نمی شود.

 

* احتمال می رود از حدود ساعت 12 ظهر امروز درها باز شود تا هواداران برای نماز ظهر بتوانند داخل ورزشگاه باشند.

 

* هوای تهران بر خلاف روزهای گذشته کمی خنک شده و برخی هواداران با لباس های زمستانی حاضر هستند.

 

* 40 اتوبوس از هواداران تراکتورسازی معروف به "تی تی" صبح امروز به سوی تهران حرکت کرده اند که اولین اتوبوس ساعت 10 صبح به ورزشگاه آزادی رسید.

 

گفتنی است دیدار حساس امروز تیم های استقلال و تراکتورسازی ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها