کد خبر: ۳۱۴۶۲۰
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
سال‌هاست چنين تصميمي گرفته‌ام. در مجلس ششم هم به اصرار آقايان که معتقد بودند همه نيروها بايد به صحنه بيايند، با کمال بي‌ميلي حضور پيدا کردم.
به گزارش پایگاه 598، سيدهادي خامنه اي در پاسخ به اين سوال که:"احتمال دارد آقاي سيد‌هادي خامنه‌اي براي انتخابات مجلس شوراي اسلامي نامزد شود؟ " به روزنامه شرق گفت:

ابدا، به‌هيچ‌وجه. سال‌هاست چنين تصميمي گرفته‌ام. در مجلس ششم هم به اصرار آقايان که معتقد بودند همه نيروها بايد به صحنه بيايند، با کمال بي‌ميلي حضور پيدا کردم. درعين‌حال اگر نوبتي هم باشد نوبت جوان‌ترهاست. ديگر سني از ما گذشته، من الان در آستانه ورود به ٧٠ سالگي هستم. نه اينکه نسبت به کار بي‌انگيزه باشم، اما نوع کار فرق مي‌کند. کار در مجلس نياز به نشاط جسمي و روحي دارد، من الان مشغول اين کار (مديريت پژوهشکده تاريخ اسلام) هستم و اگر از ابتدا هم همين کار را راه مي‌انداختم بهتر و مؤثرتر بود و پشيمانم که چرا سالياني از عمر را صرف کارهاي ديگر کردم. اگر آن سال‌ها اين کار را شروع کرده بودم، الان، هم به جاهاي بهتري رسيده بوديم و هم مشکلات امروز را نداشتيم؛ اما در کار سياسي به معناي واقعي آن، ما هنوز هستيم و استعفا هم نداديم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
نه جان تو بیا فرش قرمز برایت پهن کرده اند !!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها