کد خبر: ۳۱۳۶۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: «قبلا که تقریبا هر هفته جلسه هیات مدیره برگزار می شد اما الان خبری از برگزاری جلسات نیست.»
حمیدرضا سیاسی در رابطه با وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: «من در زمانی که مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بودم، کاملا در جریان کار قرار داشتم و همیشه پاسخگوی امورات تیم بودم اما وقتی دیگر از تیم دور شده ام و از چیزی خبر ندارم، نمی توانم درباره وضعیت پرسپولیس صحبت کنم.»

 

وی در پاسخ به این سوال که نقش او به عنوان عضو هیات مدیره چیست، افزود: «فعلا که در باشگاه هیچ کاره هستم. فعلا که جلسه هیات مدیره ای هم در کار نیست تا من به باشگاه بروم و مشغول کارهای عقب افتاده خودم هستم.»

 

عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص زمان برگزاری جلسه هیات مدیره تصریح کرد: «قبلا که تقریبا هر هفته جلسه هیات مدیره برگزار می شد اما الان خبری از برگزاری جلسات نیست. در این خصوص بهتر است که کاشانی به عنوان رئیس هیات مدیره پاسخ بدهد. امیدوارم به زودی جلسات تشکیل شود تا بتوانیم تصمیمات خوبی برای ادامه روند باشگاه بگیریم.»

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به عنوان عضو هیات مدیره نمی خواهد در روزهایی که پرسپولیس مشکل مالی دارد کمک کند، گفت: «همانطور که گفتم من تنها یک عضو هیات مدیره هستم و وظیفه ام تزریق پول به باشگاه نیست. مدیران باشگاه باید به فکر درآمدزایی باشند. انشاءالله که مشکلات مالی هم رفع می شود.»

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها