کد خبر: ۳۱۱۹۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
رییس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات با بیان اینکه رسیدگی به درخواست‌های مشترکان حوزه ICT از مهم‌ترین اولویت‌های وزارتخانه است، گفت: نظارت بر فعالیت‌ها و خدمات اپراتورهای فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از تسنیم؛ داوود سبوحی با بیان این مطلب اظهار کرد: در حوزه دریافت شکایات، بررسی, رسیدگی به آنها در سال جدید برنامه‌های منسجمی را دنبال خواهیم کرد.
رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در سال گذشته با توجه به تاکیدات ویژه وزیر ارتباطات مبنی بر رسیدگی به شکایات بالغ بر 2400 شکایت از طریق سامانه  پاسخگویی به شکایات (25) و سامانه ارتباط  مردم و دولت (سامد) پیگیری و مورد بررسی قرار گرفته است.
وی تشریح و شفاف‌سازی موضوعات و فراوانی شکایات به منظور آسیب‌شناسی و رفع نواقص در سال جدید را یکی از برنامه‌های مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات عنوان کرد و گفت: به حداقل رساندن شاخص‌های ضعیف و تقویت شاخص‌های مثبت در ارتباط با خدمت‌رسانی در رعایت حقوق مردم از برنامه‌های این مرکز است.
او گفت: در بحث ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها نیز، شفاف‌سازی فعالیت‌های ستاد وزارت ارتباطات، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه را در دست اقدام داریم.
وی تاکید کرد: این ارزیابی‌ها به صورت دقیق، به صورت سه دوره 4 ماهه صورت می‌گیرد.
سبوحی انتصاب مدیران کارآمد و با تجربه، بررسی عملکرد تمامی واحدهای ستادی و اجرایی در حوزه طرح تکریم ارباب رجوع، معرفی و تقدیر از واحدهای اداری فعال در حوزه  ارتباطات و فناوری اطلاعات را از دیگر برنامه‌های این مرکز در سال جدید عنوان کرد و گفت: بررسی عملکرد تمامی واحدهای ستادی و اجرایی در حوزه تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی را دنبال خواهیم کرد.
وی همچنین معرفی واجد شرایط جهت انتصاب در سمت بازرس ویژه مبارزه با رشوه( موضوع ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری ) و نظارت بر عملکرد آنها و تهیه برنامه بازرسی برای بازرسان حوزه تکریم مردم و نظارت بر عملکرد آنها و همچنین تهیه و اجرای برنامه بازرسی از واحد‌های مختلف ستادی و استانی در راستای وظیفه ذاتی مرکز و تهیه گزارش به منظور آسیب‌شناسی جهت ارائه گزارش به وزیر ارتباطات را از دیگر برنامه‌های سال جاری مرکز بازرسی عنوان کرد.
رئیس کارگروه سلامت اداری وزارت ارتباطات با بیان اینکه بررسی عملکرد ادارات کل استانی از جمله وظایف این مرکز است که نسبت به آن اهتمام داریم گفت: آسیب‌شناسی عملکرد سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و همچنین تهیه طرح‌های پیشگیرانه برای نقاط مفسده خیز در راستای اجرای مصوبات کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و ابلاغ شاخص‌های ارتقا سلامت اداری، از جمله طرح‌های این مرکز به منظور پیشگیری از فساد اداری در سال جاری است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها