کد خبر: ۳۱۱۶۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم/ علاء الدين بروجردي رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس با بيان اينکه آتش‌ بس يمن به معناي شکست و اشتباه استراتژيک عربستان و پيروزي مقاومت مردم يمن است يادآور شد: در واقع اين روند تجسم جمله تاريخ حضرت امام خميني (ره) مبني بر پيروزي خون بر شمشير است.

بروجردي با اشاره به اينکه با اعلام آتش بس معادلات يمن وارد فاز سياسي شده است گفت: آنچه که هميشه هم گفته مي‌شد اين بود که بحران يمن همچون قضيه سوريه راه حل نظامي ندارد بر اين اساس در شرايط کنوني و در فاز سياسي بايد ببينيم چه تحولاتي رقم مي‌خورد.
وي در خصوص سياست ايران در قبال بحران يمن با بيان اينکه ايران از ابتدا سياست اعلام شده‌اش مخالفت با جنگ بوده است افزود: بر اين اساس طرح چهار ماده‌اي براي حل بحران سياسي يمن را جمهوري اسلامي ايران ارائه داده است.
رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس اعلام آتش بس و ورود به فاز سياسي در معادلات يمن را سبب تقويت حوزه مردمي انصار الله دانست و در اين رابطه اظهار داشت: به عقيده من شرايط کنوني يمن باعث تقويت حوزه مردمي انصار الله خواهد شد چرا که ملت يمن و انصار الله با مقاومت در جنگ اراده‌ها پيروزي شدند و به همين دليل همن حتماً اين امر در مذاکرات سياسي نيز اثرگذار خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها