کد خبر: ۳۱۱۴۷۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: «امیدوارم خانزاده و خانزاده ها به خودشان بیایند و بدانند که اینجا چشم میلیون ها نفر به رفتارشان است.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، پایان رأفت درباره درگیری فیزیکی میان محمدرضا خانزاده با یک هوادار پس از بازی پرسپولیس مقابل لخویا اظهار داشت: «من وقتی فیلم مربوط به درگیری را دیدم و مو روی تنم سیخ شد. خانزاده ملی پوش است و تنها نماینده پرسپولیس در جام ملت های آسیا بود. چنین رفتاری واقعا در شان بازیکن پرسپولیس نیست.»

 

وی ادامه داد: «خانزاده یک بار هم در بازی های آسیایی چنین شرایطی را به وجود آورده بود. مشخص است او از اتفاقات قبلی عبرت نگرفته است و باشگاه هم نتوانسته بازیکنان را توجیه کند و آنها نمی دانند پیراهن چه تیمی را بر تن دارند.»

 

رافت خاطرنشان کرد: «در زمان ما چنین اتفاقاتی رخ نمی داد ولی کوچک ترین موضوعی پیش می آمد باشگاه برخورد شدیدی می کرد. همین هواداران بودند که در بازی النصر آمدند و تیم را حمایت کردند. آن زمان همه چیز خوب بود ولی الان بد است؟ امیدوارم خانزاده و خانزاده ها به خودشان بیایند و بدانند که اینجا چشم میلیون ها نفر به رفتارشان است. باشگاه باید شدیدترین برخورد را با خانزاده انجام بدهد تا او بداند بزرگ تر از پرسپولیس، هوادارانش و علی پروین نیست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها