کد خبر: ۳۱۱۴۶۷
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز/ پيشکسوت تيم پرسپوليس گفت: «اميدوارم خانزاده و خانزاده ها به خودشان بيايند و بدانند که اينجا چشم ميليون ها نفر به رفتارشان است.»
پايان رأفت درباره درگيري فيزيکي ميان محمدرضا خانزاده با يک هوادار پس از بازي پرسپوليس مقابل لخويا اظهار داشت: «من وقتي فيلم مربوط به درگيري را ديدم و مو روي تنم سيخ شد. خانزاده ملي پوش است و تنها نماينده پرسپوليس در جام ملت هاي آسيا بود. چنين رفتاري واقعا در شان بازيکن پرسپوليس نيست.»
وي ادامه داد: «خانزاده يک بار هم در بازي هاي آسيايي چنين شرايطي را به وجود آورده بود. مشخص است او از اتفاقات قبلي عبرت نگرفته است و باشگاه هم نتوانسته بازيکنان را توجيه کند و آنها نمي دانند پيراهن چه تيمي را بر تن دارند.»
رافت خاطرنشان کرد: «در زمان ما چنين اتفاقاتي رخ نمي داد ولي کوچک ترين موضوعي پيش مي آمد باشگاه برخورد شديدي مي کرد. همين هواداران بودند که در بازي النصر آمدند و تيم را حمايت کردند. آن زمان همه چيز خوب بود ولي الان بد است؟ اميدوارم خانزاده و خانزاده ها به خودشان بيايند و بدانند که اينجا چشم ميليون ها نفر به رفتارشان است. باشگاه بايد شديدترين برخورد را با خانزاده انجام بدهد تا او بداند بزرگ تر از پرسپوليس، هوادارانش و علي پروين نيست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها