کد خبر: ۳۱۱۳۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
مهاجم پدیده مشهد گفت: «قلعه‌نویی گفت این همه پای تو ایستادم حداقل حرمت من را نگه می‌داشتی و یک اجازه‌ای می‌گرفتی و بعد می‌رفتی.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پدیده شاندیز توانست بالاخره بعد از مدت‌ها در کورس مکان نهم و دهمی جدول با پرسپولیس با باخت این تیم برابر سپاهان مقابل گسترش فولاد به یک پیروزی ارزشمند برسد و با یک پله صعود خودش را کمی ازمنطقه خطر دور کند.

 

محمدمهدی نظری، بازیکن سابق گسترش فولاد که این مهم را برای نماینده مشهد در لیگ برتر محقق کرد حالا به عنوان بازیکنی که خودش را یک استقلالی می‌داند به دنبال گلزنی برای پدیده مقابل تیم سابقش است اما برعکس بازی مقابل تیم کمالوند در این بازی به دنبال اثبات شایستگی‌های خودش نیست.

 

اظهارات نظری را در ادامه می خوانید:

 

* از بازی با گسترش و امتیاز حساسی که با گلزنی تو به دست آمد شروع کنیم؟

- این بازی هم برای من و هم برای پدیده مهم بود. از یک طرف ما به سه امتیاز این بازی برای بهتر کردن شرایط تیم و فرار از منطقه خطر احتیاج داشتیم و از سوی دیگر می‌خواستم در این بازی شایستگی‌های خودم را به تیم سابقم که خیلی من را اذیت کردند ثابت کنم. خدا را شکر روسفید بودم و هم خودم را ثابت کردم و هم اینکه توانستم با گلزنی به پدیده کمک کنم و دل مردم مشهد را شاد کنم.

 

* واقعا دلیل نتیجه نگرفتن پدیده نسبت به نیم فصل اول چه بود؟

- در این بازی که شرایط تیم بسیار خوب بود و بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند. در بازی‌های قبل هم اگر آن را بخواهیم نسبت به نیم فصل مقایسه کنیم باور کنید فقط شرایط مالی این تیم را دچار این مشکل کرد و باعث شد روحیه تیم از بین برود. به هر حال دیگر با این مساله کنار آمدند و به خوبی بازی کردند.

 

* علت اینکه در این مدت زیاد بازی نمی‌کردی چه بود و چرا مرزبان از تو بازی نمی‌گرفت؟

- اینکه مرزبان از من استفاده نکند و به من بازی ندهد اصلا اینطور نبود و من به خاطر مشکلات مالی بود که سر تمرین نمی‌رفتم و با چند بازیکن در تمرینات حضور نداشتیم و به همین دلیل من در پدیده بازی نمی‌کردم. با این حال با اصرار آقای مرزبان و تماس کادرفنی و قبول شرایط فعلی پدیده با این مساله کنار آمدیم و به خاطر ایشان و مردم خونگرم مشهد به تمرینات برگشتم و خدا را شکر توانستم در این بازی مهم برابر گسترش فولاد به یک سه امتیاز ارزشمند برسیم.

 

* در این بازی تیم سابقت را چطور دیدی؟

- من در زمان تارتار آمدم و ایشان روی من خیلی حساب کرده بود اما من به تنهایی با تمام زحماتی که کشیدم نتوانستم انتظارات ایشان را برآورده کنم. با آمدن فراز کمالوند هم یک هفته‌ای آنجا بودم که ایشان به من اعتقاد داشت اما یکسری مسایل اجازه همکاری نداد و از تبریز رفتم. با این حال به نظر من از نظر فنی شرایط گسترش فرق آنچنانی نکرده اما از نظر کیفیت بازیکنان الان خیلی بهتر شده و بازیکنان بهتری دارد که می‌توانند نتیجه را تغییر دهند.

 

* واقعا چرا نتوانستی با کمالوند کار کنی؟

- هر چند کمالوند می‌گفت به من اعتقاد دارد اما یکسری از مسایل حاشیه‌ای و حرف‌هایی که پشت سر من زده شد باعث شد تا ذهنیت ایشان کاملا به من منفی شود و در رفتار ایشان کاملا این مساله را حس می‌کردم و حتی به من گفت حاشیه داری که گفتم من چه حاشیه‌ای دارم چون من خیلی آرام هستم و زیاد با کسی صحبت نمی‌کنم. این شرایط باعث شد به ایشان گفتم من می‌خواهم بروم و گفتم نه می‌توانم در تبریز دوام بیاورم و نه دیگر دلم با گسترش است. ایشان که انگار منتظر بودند و میل شان بود اجازه رفتن دادند.

 

* خیلی از بازیکنان بودند که با شرایط مالی به وجود آمده برای‌شان در نیم فصل با پیوستن به پدیده به قولی از چاله درون چاه افتادند. از انتخاب خودت ناراحت نیستی؟

- اولا که من به خاطر مسایل مالی به پدیده نیامدم و در ثانی اصلا فکرش را نمی‌کردم چنین اتفاقی بیفتد و به قولی از شانس ماست که اینطوری شد. باور کنید من در این دو سال حدود 700 میلیون ضرر کردم. 400 میلیون از استقلال طلب دارم که پولم را ندادند و 300 میلیون هم از پدیده طلب دارم. خدا را شکر فقط حسن بالای گسترش این بود که تمام پول من را دادند و در آنجا بازیکنان مشکلی مالی ندارند.

 

* پدیده این هفته قرار است بلافاصله مقابل استقلال قرار بگیرد که تو سابقه بازی در آن تیم را هم داری. فکر می‌کنی در این بازی هم بتوانی به تیم سابقت گلزنی کنی؟

- خیلی خوشحال هستم که به عنوان یک استقلالی مقابل تیم سابقم بازی می‌کنم و از صمیم قلب برای آنها آرزوی موفقیت دارم. به هر حال من الان بازیکن پدیده هستم و فکر و ذکرم در میدان گلزنی برای این تیم و مردم مشهد خواهد بود تا نتیجه خوبی بگیریم. با این حال باز هم می‌گویم بازی مقابل استقلال و هواداران آن برای من سخت است و می‌دانم که این تیم در حال حاضر چه روزهای سختی را تجربه می‌کند و در تهران می‌خواهیم دست پر برگردیم. استقلال می‌خواهد در این بازی همچنان در کورس باقی بماند و حداقل یک سهمیه را به دست بیاورد و ما هم که شرایط خاص خودمان را داریم. این مساله علاوه بر اینکه کار را برای دو تیم سخت می‌کند قطعا بازی را جذاب خواهد کرد.

 

* از الان به شادی گل خاصی بابت اینکه در این بازی موفق به گلزنی شوی فکر کردی؟

- در این بازی همانطور که گفتم به خاطر پدیده و مردم مشهد خیلی دوست دارم گل بزنم اما قطعا مقابل تیم سابقم و هواداران خوب آن این کار را نخواهم کرد.

 

* در این خصوص مشکلی با امیر قلعه‌نویی بابت اینکه تو را نخواست نداری؟

- به عنوان یک استقلالی آرزو دارم که یک روز دوباره به این تیم برگردم و بتوانم گلزنی‌هایی که برای این تیم نکردم را جبران کنم اما اینکه امیر قلعه‌نویی من را نخواست اصلا درست نیست و من با ایشان هیچ مشکلی ندارم چون من از استقلال بیرون گذاشته نشدم. روزی که داشتم از استقلال می‌رفتم و با گسترش داخلی بسته بودم ایشان از دست من خیلی ناراحت شد و گفت من این همه پای تو ایستادم و حداقل جا داشت یک اجازه‌ای می‌گرفتی و بعد می‌رفتی. او گفت چرا رفتی و من در پاسخ گفتم در لیست شما نبودم. ایشان به من گفت چه کسی چنین حرفی زده در 5، 6 نفری که من می‌خواستم اسم تو هم بود و باورتان نمی‌شود که ایشان هنوز هم دلخور است و دوست دارم که یک روز برگردم و جبران کنم.

 

* این یعنی اگر قلعه‌نویی بماند و پیشنهاد بدهد تو از حالا اعلام کردی که قبول خواهی کرد؟

- من استقلال را دوست دارم و حتما قبول می‌کنم و دوست دارم برگردم و جواب اعتمادی که ایشان به من کرد و نتوانستم به خوبی جواب بدهم را این بار جبران کنم.

 

* اگر تو هم مثل خلعتبری که به هر دلیلی نتوانست مقابل پرسپولیس بازی کند مقابل استقلال بازی نکنی چه واکنشی خواهی داشت؟

- قطعا این مساله ناراحت کننده است چون من برای این بازی خیلی انگیزه دارم اما باور کنید علیرضا مرزبان اصلا چنین شخصیتی ندارد و به هیچ وجه به این مسایل فکر نمی‌کند چون می‌داند همه بچه‌های پدیده اگر بازی می‌کنند آن هم با این شرایطی که وجود دارد با جان و دل کار می‌کنند و می‌بیند که بچه‌ها چه زحماتی می‌کشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها