کد خبر: ۳۱۱۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۲۷ آذر ۱۳۹۰

سرويس نقد رسانه 598؛

فرج الله سلحشور گفت: با فیلم های مستهجن،سیاه نما، فمنیستی یا ضد انقلابی که در جشنواره فجر حضور دارند فیلم سینمایی قرآنی همچون «بانوی نیل» جایگاهی ندارد و فکر نمی کنم آن را در جشنواره شرکت دهم زیرا که شرکت کردن در چنین جشنواره ای نوعی بلاهت است.

کارگردان فیلم سینمایی «بانوی نیل» در گفت و گو با سینماپرس افزود: شرکت با فیلم «بانوی نیل» در جشنواره فجر مانند آن است که در یک رستوران آلوده نمایشگاهی قرآنی دایر شود. در سینمایی که تکلیف آن مشخص است نمی دانم این اثر باید در جشنواره حضور داشته باشد یا خیر؟
 
وی در مورد اکران فیلم «بانوی نیل» خاطرنشان کرد: با وضعیت اخیر فیلم های روی پرده که بیشتر آثار مبتذل و دارای لودگی اکران می شوند و آثار فاخری همچون «راه آبی ابریشم» مورد استقبال واقع نمی شوند، بعید می دانم که فیلم سینمایی «بانوی نیل» با اکران موفقی رو به رو شود.
 
وی با اشاره به اینکه شرک به قدری بر انسان تاثیر ظریفی دارد مانند ردپای موری در دل شب بر سنگ سیاه در قعر چاه تصریح کرد: شرک به راحتی وارد انسان می شود و هزاران دلیل برای شرک وجود دارد. فیلمی همچون «یوسف» در ماه رمضان که سینماها کم مخاطب هستند تنها در سه سالن و سانس 12 شب اکران می شود در حالی که در همان زمان هنوز دو شبکه در حال پخش سریال «یوسف» هستند. می ترسم «بانوی نیل» هم دچار چنین اکرانی بشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها