کد خبر: ۳۱۰۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۲۷ آذر ۱۳۹۰
انجمن دفاع از قربانیان تروریسم خاورمیانه با انتشار بیانیه ای در سالگرد ترور شهید آیت الله مفتح و دو تن از همراهان ایشان به نام های شهیدان جواد بهمنی و اصغر نعمتی در 27 آذر 1358 به دست عناصر تروریست گروهک فرقان این اقدام تروریستی را محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، خانواده‌های قربانیان ترور در این بیانیه ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید دکتر مفتح، ترور ایشان را به دست عناصر گروهک فرقان، نشان دهنده خوی وحشیگری و ضدبشری گروه‌هایی دانست که در راستای پیشبرد مطامع رهبرانشان، منطقی جز کشتار انسان‌های بی‌گناه و اندیشمندان گرانقدری همچون شهید دکتر مفتح ندارند.

در این بیانیه با اشاره به ترور بیش از 17 هزار ایرانی به دست گروه‌های تروریستی آمده است، خانواده قربانیان ترور در ایران مهمترین عامل گسترش پدیده شوم تروریسم در سطح جهان را برخوردهای دوگانه و گزینشی برخی نهادهای بین‌المللی و دولت‌های غربی با این معضل جهانی می‌دانند و خواستار عزمی جهانی برای مبارزه با این پدیده شوم و ریشه‌کنی آن شدند، تا دیگر هیچ انسانی همچون ما داغدار عزیزان خویش نگردد.

در پایان این بیانیه، ضمن اعلام همدردی خانواده‌های شهدای ترور با خانواده شهید مفتح و اعلام انزجار از جنایات همه گروه‌های تروریستی از جمله منافقین و گروهک فرقان آمده است: ما خواستار اقدام عملی و یکپارچه دولت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی برای مقابله جدی‌تر با گروه‌های تروریستی هستیم که هر لحظه جان هزاران انسان را در سراسر جهان تهدید می‌کنند. تهدیداتی که امروزه دامنگیر کشورهای اروپایی نیز شده و هر از گاهی اقدامی تروریستی در این منطقه جان شهروندان اروپایی را می‌گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها