کد خبر: ۳۱۰۰۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس/ فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با تأکيد بر اينکه امروز با چهره تازه تهديدها روبه‌رو هستيم، گفت: آمريکا همواره با تمام توان خود تلاش مي‌کند تا جلوي پيشرفت و اعتلاي جهان اسلام را بگيرد.

امير احمدرضا پوردستان پيش از ظهر امروز ‌در آيين تجديد ميثاق فرماندهان و کارکنان عالي‌رتبه ارتش جمهوري اسلامي ايران با آرمان‌هاي والاي بنيان‌گذار جمهوري اسلامي ايران که در حرم مطهر امام خميني(ره) صورت گرفت‌ ضمن گراميداشت ياد و خاطره امام راحل و شهدا و سلام و درود به رهبر فرزانه انقلاب اسلامي اظهار داشت: شهيدان با مجاهدت، ايثار و فداکاري خود عزت، استقلال، عظمت و آبرو را براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به ارمغان آوردند.

وي با تبريک ميلاد فرخنده دخت پيامبر اعظم(ص)، گفت: از خداوند متعال مي‌خواهيم که لياقت و کرامت کرده و ما را مشمول ادعيه و عنايات حضرت فاطمه زهرا (س) قرار دهد.

پوردستان با تبريک بيست و نهم فروردين ماه روز ارتش و حماسه‌آفريني نيروي زميني قهرمان و اين نيرو به پيشگاه ملت ولايتمدار ايران اسلامي ياد و خاطره 48 هزار لاله گلگون‌کفن ارتش جمهوري اسلامي ايران را گرامي داشت.

فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با باين اينکه 29 فروردين بدون ترديد يک روز بزرگ و سرنوشت‌ساز در تاريخ پرفراز و نشيب ايران اسلامي است، خاطرنشان کرد: 29 فروردين ماه امام خميني (ره) با تصميم شجاعانه خود روح دوباره‌اي به ارتش بخشيد.

وي ادامه داد:‌ در آن روزها خيلي از مسئولان با وجود ارتش مخالف بودند و فقط تعدادي از مسئولان همانند رهبر معظم انقلاب، شهيد آيت‌الله مطهري، شهيد آيت‌الله بهشتي و... با وجود ارتش موافق بودند و امام راحل با تدبير شجاعانه خود ارتشي که تا مرز فروپاشي جلو رفته بود را با تصميم شجاعانه خود احياء کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها