کد خبر: ۳۰۹۷۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بازداشت شبانه تعدادی از اعضا حماس در نابلوس به بهانه افزایش فعالیت‌های آنها علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شین‌بت» اعلام کرد نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی بین روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تعدادی از اعضا حماس در منطقه نابلوس در کرانه باختری را بازداشت کرده‌اند.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، حمله به اعضا حماس از سوی شین‌بت،‌ وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و پلیس اسرائیل صورت گرفته است. آنها در این حمله اعضا ارشد حماس و زندانیان سابقی که بار دیگر در حماس فعال شده بودند، را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی گفتند این دستگیری‌ها در واکنش به افزایش فعالیت حماس در نابلوس صورت گرفته است که طبق ادعای آنها، این فعالیت‌ها بر تلاش برای انجام حملات تروریستی علیه رژیم صهیونیستی متمرکز شده است.

طبق ادعای شین‌بت، مظنونان از سوی مقرهای حماس در خارج سازماندهی و حمایت مالی می‌شدند و اکنون برای بازجویی بازداشت شده‌اند.

به نوشته این روزنامه، این بازداشت‌ها یک روز بعد از آن صورت گرفت که شین‌بت اعلام کرد یک شبکه از اعضا حماس را که قصد حمله به نیروهای امنیتی داشته‌اند، بازداشت کرده‌اند.

شین‌بت مدعی بود، اعضا این شبکه از شهر فلسطینی «ابو دیس» در شرق بیت‌المقدس آمده بودند. آنها یک وسیله نقلیه خریده بودند، سلاح گرم حمل می‌کردند و در حال جمع‌آوری اطلاعات درباره اهداف خود بوده‌اند. شین‌بت با بیان این اطلاعات، افزود، این افراد پیش از انجام حمله دستگیر شده‌اند.

بر اساس این گزارش، مظنونی که اوایل ماه مارس دستگیر شده است، معان سعر نام دارد. او که رئیس این شبکه بوده، عضو حماس است و از سال 2009 تا 2011 به خاطر مشارکت در تیراندازی به نظامیان صهیونیستی در زندان به سر برده است. شین بت اعلام کرد، مظنون دوم «داود عدوان» نام دارد که او نیز عضو حماس است که در گذشته زندان شده و در استفاده از سلاح دستی تبحر دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها