کد خبر: ۳۰۸۹۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۲۳ فروردين ۱۳۹۴
مهرداد اولادی اظهار داشت: قبل از آن كه به استقلال بروم، با پرسپوليسيی ها مذاكره كردم اما آنها مرا نمي‌خواستند و مجبور شدم به استقلال بروم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، مهرداد اولادی مهاجم اسبق پرسپولیس و استقلال حالا هیچ تیمی ندارد و به قول خودش در 29 سالگی، پیشکسوت فوتبال شده است.

حضور تو در ورزشگاه آزادي آن‌هم در روز بازي پرسپوليس مقابل النصر واقعاً جالب بود. چرا به استاديوم رفتي؟
من يك پرسپوليسي هستم و هميشه هم اين را گفته‌ام.

پس چطور راهي استقلال شده بودي و براي استقلال بازي كردي؟
آن يك اشتباه در زندگي من بود كه بارها بابتش از هواداران عذرخواهي كردم. چند بار بايد بابت اين انتخاب، معذرت‌خواهي كنم؟ قبل از آن كه به استقلال بروم، با پرسپوليسي‌ها مذاكره كردم اما آنها مرا نمي‌خواستند و مجبور شدم به استقلال بروم.

چه چيزي تو را مجبور به اين كار كرد؟
كارلوس كروش يك زماني مرا مدام به تيم‌ملي دعوت مي‌كرد تا اينكه به نفت تهران رفتم. آنجا اما ديده نمي‌شدم. يكي از مشاوران كروش به من گفت اگر مي‌خواهي به همراه تيم‌ملي به جام‌جهاني‌ بروي، يا بايد لژيونر شوي و يا در يك تيم بزرگ بازي كني. من به پرسپوليسي‌ها گفتم مرا برداريد كه گفتند نيازي به مهاجم ندارند. به همين خاطر مجبور شدم با استقلالي‌ها مذاكره كنم. البته براي باشگاه استقلال و هوادارانش بي‌نهايت احترام قائلم و قصدم توهين به آنها نيست اما از پرسپوليسي‌ها معذرت‌خواهي مي‌كنم.

با اين حال، به جام‌جهاني‌ هم نرفتي!
بله متأسفانه هم دل هواداران پرسپوليس را شكستم(!) و هم اينكه نتوانستم راهي اردوي تيم‌ملي و جام‌جهاني‌ شوم. واقعاً اتفاق بدي بود و تجربه بزرگي برايم ساخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها