کد خبر: ۳۰۸۶۸۸
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
مربي تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد پس از پيروزي تيمش مقابل النصر از سوي مديريت باشگاه هيچ تماسي با او براي برگزاري جلسه گرفته نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا/ مربي تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد پس از پيروزي تيمش مقابل النصر از سوي مديريت باشگاه هيچ تماسي با او براي برگزاري جلسه گرفته نشده است.
حسين عبدي با اشاره به پيروزي پرسپوليس مقابل النصر عربستان اظهار کرد: ما قبل از بازي و حتي تا دو ساعت پيش از بازي استرس زيادي داشتيم. تيم با حاشيه‌هاي زيادي مواجه بود اما تلاش کرديم که همه اين حاشيه‌ها را از تيم دور کنيم. با يک برنامه‌ريزي درست به مصاف النصر رفتيم و با انجام يک بازي منطقي و حساب شده به پيروزي رسيديم. به اعتقاد من ما کار بزرگي کرديم که النصر را شکست داديم.
وي افزود: همه مي‌دانند ما با چه حاشيه‌هايي مواجه بوديم. به غير از اين حاشيه‌ها دو بازيکن کليدي خودمان را نيز در اختيار نداشتيم اما طوري برنامه‌ريزي کرديم که اين موضوع به ما لطمه‌اي نزند. براي اين ديدار همه دست به دست هم داديم و براي موفقيت پرسپوليس تلاش کرديم. در اين پيروزي همه سهيم هستند و من هم به عنوان عضو کوچک کادر فني پرسپوليس تمام توانم را براي کسب پيروزي گذاشتم.
او در ادامه به حضورش در کادر فني پرسپوليس اشاره کرد و گفت: پيش از مسابقه نژاد فلاح پيش من آمد و نظر من را درباره حضور در کادر فني پرسپوليس و همين طور همکاري با برانکو جويا شد. من به او گفتم الان شرايط مناسبي ندارم که بخواهم درباره اين مسئله صحبت کنم. فعلا تمام تمرکز من روي بازي با النصر است. اجازه دهيد بعد از بازي با النصر درباره اين موضوع با هم جلسه‌اي برگزار کرده و صحبت مي‌کنيم. ايشان هم به من گفتند که بعد از بازي با جلسه النصر جلسه‌اي مي‌گذاريم تا با هم صحبت کنيم. اما امروز که دو روز از بازي گذشته است کوچک‌ترين تماسي با من نگرفته‌اند تا جلسه‌اي را برگزار کنيم يا حتي يک خسته نباشيد را به من بگويند. البته من "خسته نباشيد" را از مردم گرفتم اما انتظار داشتم آقاي نژاد فلاح هم با من تماس بگيرند و درباره جلسه‌اي که پيش از اين قرارش را گذاشته بوديم صحبت کنيم. در حال حاضر هم منتظر هستم تا با من تماس بگيرند تا درباره ادامه همکاري‌ام با باشگاه صحبت کنيم.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا تمايل به حضور در کادر فني پرسپوليس و يا دستياري برانکو را داريد يا خير گفت: من برانکو را دورادور مي‌شناسم و شناخت زيادي از او ندارم. همان طور که گفتم بايد با مديريت باشگاه جلسه‌اي برگزار کنم و در اين باره صحبت کنيم. بايد ببينم آن‌ها از من چه مي‌خواهند و من تا پس از آن درباره ادامه همکاري يا عدم همکاري‌ام تصميم‌گيري کنم. همان طور که گفتم تا اين لحظه هيچ تماسي با من گرفته نشده است.
عبدي در ادامه درباره اينکه روز گذشته در تمرين پرسپوليس حضور يافت و به رختکن گفت: مشکل خاصي نبود من قبل از ديدار با النصر نذر کرده بودم که در صورت پيروزي يک گوسفند قرباني کنم. براي همين موضوع هم به ورزشگاه درفشي‌فر آمدم تا نذرم را ادا کنم. پس از اينکه اين کار را انجام شد به رختکن رفتم تا فيلم ديدارمان مقابل النصر را يک بار ديگر تماشا کنم و آناليزهاي بازي را انجام دهم. اين مسئله‌اي که بعضي‌ها مي‌گويند من قهر کرده‌ام اصلا درست نيست. من يک مربي کاملا حرفه‌اي هستم و مي‌دانم بايد چگونه رفتار کنم. آقاي برانکو هم به عنوان سرمربي جديد پرسپوليس حق دارند دستياران‌شان را خودشان انتخاب کنند. همان طور که گفتم به من هم پيشنهاد همکاري دادند اما بايد بيشتر درباره اين موضوع صحبت کنيم تا تصميم‌گيري کنم. باز هم تاکيد مي‌کنم به هيچ عنوان بحث قهر يا آشتي من مطرح نيست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها